Opakowanie e-commerce znów zdobywa nagrody
1 Jan 1970 10:18

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Opakowanie do wysyłki w kontrolowanej temperaturze „THIMM COOLandFREEZE” znów przekonało jury tegorocznych konkursów na najlepsze opakowanie. Zarówno jury konkursu Niemieckiej Nagrody Opakowaniowej, jak i jurorzy konkursu Nagroda w dziedzinie innowacji dla produktów z tektury falistej, jako zwycięzcę wskazało opakowanie e-commerce. Umożliwia ono wspólny transport produktów mrożonych, chłodzonych i niechłodzonych.

Martin Meinecke, specjalista ds. projektowania opakowań w firmie Thimm, cieszy się z dwóch kolejnych wyróżnień dla swojej konstrukcji: „Już w marcu nasze opakowanie otrzymało nagrodę iF Design Award. Te kolejne wyróżnienia podkreślają ważność opakowań do wysyłki w kontrolowanej temperaturze dla branży sprzedaży wysyłkowej. Efektywność i ochrona produktów są niezwykle ważne w wysyłce pojedynczych paczek. A co najważniejsze, nasze opakowanie e-commerce jest przeznaczone do wspólnego transportu produktów mrożonych, chłodzonych i niechłodzonych w jednym opakowaniu. W zależności od wymogów klienta przy pomocy modułowych wkładek dostosowujemy nawet trzy strefy temperaturowe”.

Innowacyjne opakowanie z osłoną izolacyjną z naturalnych włókien pokrytą PE firmy easy2cool chroni przed wilgocią od wewnątrz i zewnątrz. Zmienne temperatury w opakowaniu zapewniają elementy chłodzące na bazie wody – także dostarczone przez firmę easy2cool - oraz suchy lód. Regulują one intensywność i czasu trwania chłodzenia. Dzięki temu w opakowaniu można przez maksymalnie 48 godzin transportować produkty chłodzone w temperaturze poniżej 7 stopni Celsjusza i produkty mrożone w temperaturze do -18 stopni Celsjusza. Opakowanie e-commerce nadaje się zwłaszcza do wysyłki artykułów spożywczych i produktów medycznych.

Niemiecka Nagroda Opakowania

Od 1963 r. Niemiecki Instytut Opakowaniowy co roku przyznaje prestiżową Niemiecką Nagrodę Opakowaniową. Międzynarodowy konkurs jest objęty patronatem Ministerstwa Gospodarki i Energii Niemiec. W ramach konkursu przyznaje się nagrody dla najbardziej innowacyjnych pomysłów w dziedzinie opakowań. Spośród 226 zgłoszonych rozwiązań jury jako zwycięzcę w kategorii „Funkcjonalność i wygoda” wybrało opakowanie e-commerce do wysyłki w kontrolowanej temperaturze. Oceniano funkcjonalność, użyteczność, konstrukcję, a także przydatność, ochronę produktów i korzyści dodatkowe. Wręczenie nagród zwycięzcom odbyło się 25 września w NürnbergConvention Center podczas targów FachPack.

 

Nagroda w dziedzinie innowacji dla produktów z tektury falistej

Przyznając Nagrodę w dziedzinie innowacji dla produktów z tektury falistej Związek Branży Tektury Falistej nagradza innowacyjne opakowania, które szczególnie udanie pokazują zalety tektury falistej. Dziesięcioosobowe jury oceniło łącznie 65 opakowań z czterech grupach. Oprócz właściwości ochronnych ocenie poddano także aspekty ekonomiczne, ekologiczne i wspierające sprzedaż. Opakowanie do wysyłki w kontrolowanej temperaturze dobrze wypadło w grupie „Opakowania e-commerce” i zajęło trzecie miejsce. Wręczenie nagród odbyło się 26 września na forum tektury falistej również w ramach targów FachPack w Norymberdze.

Źródło: Thimm