Packsize oferuje opakowania dla e-commerce
1 Jan 1970 12:20

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Szyte na miarę, wydajne i ekologiczne: w trakcie targów LogiMAT (10-12 marca br. w Stuttgarcie) firma Packsize zaprezentuje swoje zautomatyzowane rozwiązania przeznaczone dla handlu internetowego.

Obecni na targach eksperci branży opakowaniowej pokażą efektywne i zrównoważone procesy pakujące stanowiące odpowiedź na rosnącą liczbę przesyłek internetowych. Idealnie dopasowane pudełka przygotowywane na potrzeby każdego zamówienia zapewniają wiele korzyści w całym łańcuchu dostaw.

Internetowi sprzedawcy muszą stawić czoło dwóm wzajemnie wykluczającym się oczekiwaniom. Z jednej strony ich klienci lubią robić zakupy w sieci i cenią sobie towarzyszącą im wygodę. Oczekują, że czas, w jakim przesyłki trafiają pod drzwi ich domostw – oczywiście odpowiednio zapakowane – będzie coraz krótszy. Z drugiej strony stale rośnie ich zainteresowanie kwestiami zrównoważonego rozwoju. Oba wymogi da się pogodzić jedynie dzięki wykorzystaniu zoptymalizowanych procesów na etapie od złożenia zamówienia po dostawę produktu. Absolutnie kluczowe stają się w tych warunkach podniesienie wydajności oraz sprawniejszy przepływ materiałów.

Pakowanie jako usługa

Firma Packsize oferuje rozwiązanie pod nazwą „Packaging as a Service”, w którym linie pakujące dla handlu internetowego oraz obsługa logistyczna są opracowywane i wdrażane jednostkowo, zawsze w bliskiej współpracy z użytkownikami. W ten sposób można zapewnić skuteczną integrację szerokiej gamy rozwiązań do automatycznego cięcia, składania, napełniania i zamykania opakowań kartonowych, a w efekcie osiągnąć większą opłacalność i lepsze zrównoważenie realizowanych procesów. Zapewniamy dopasowane do indywidualnych potrzeb, kompletne procesy, dzięki którym możliwe jest zapakowanie każdego zamówienia w pudełko gotowe do wysyłki – wyjaśnia Martin Jönsson, wiceprezes działu Enterprise Sales Europe w Packsize. Klienci zyskują na szerokiej przepustowości dostępnych rozwiązań „On Demand Packaging”. Poziom automatyzacji wzrasta gwałtownie wraz z wydajnością, a mimo to każdy indywidualny produkt – czy będzie to tablet, krzesło, czy dywan – zawsze otrzymuje swoje „szyte na miarę” opakowanie wysyłkowe – dodaje Jönsson.

Zindywidualizowane procesy z szeroką gamą opcji

Rozwiązania Packsize są oparte na zaawansowanej automatyzacji. W pełni zautomatyzowana linia pakująca X7 – by wymienić jeden z przykładów – produkuje w ciągu godziny maksymalnie 1200 gotowych do wysyłki paczek w różnych rozmiarach. W ten sposób możliwe jest znaczne ograniczenie pracochłonnych operacji towarzyszących procesom pakowania.

Dzięki wdrożeniu procesów On Demand Packaging (pakowania na żądanie) firmy prowadzące sprzedaż w internecie oraz dostarczające powiązane z nią usługi fulfilmentu (obsługi logistycznej) mogą dodatkowo ograniczyć negatywny wpływ swej działalności na środowisko. Wykorzystanie pudełek w rozmiarach dopasowanych do konkretnych produktów znacznie redukuje pojemność paczek oraz ilość zużytego materiału. Klienci korzystający z usług Packsize dodatkowo oszczędzają na kosztach obsługi i logistyki, gdyż opakowania szyte na miarę zajmują mniej miejsca; co więcej, zmniejsza się również ilość zużytych wypełniaczy.

Packsize zaprasza gości targów LogiMAT do zapoznania się z szeroką ofertą własnych rozwiązań pakujących.

Na podstawie informacji firmy Packsize opracował TK