Plast-Box z platformą zakupową B2B
1 Jan 1970 09:19

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Plast-Box, giełdowy producent opakowań z tworzyw sztucznych, startuje z platformą e-commerce dla firm z sektora B2B. Jest to nowoczesne narzędzie współpracy biznesowej dopasowane do cyfrowych czasów. Dzięki niemu klienci Plast-Box S.A. będą mogli składać zamówienia w każdym dogodnym dla siebie terminie i miejscu, śledzić historię, kontrolować aktualny stan rozrachunków i pozyskiwać dokumentację. To wygodne rozwiązanie pomoże obu stronom optymalizować bieżącą współpracę handlową.

Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B, jest dla nas ważnym krokiem biznesowym. W dobie cyfryzacji efektywny kanał sprzedaży elektronicznej to podstawa. Rynek B2B szybko się zmienia, a my chcemy brać aktywny udział w jego cyfrowej transformacji – mówi Artur R. Skonieczny, Dyrektor Handlowy Grupy Plast Box.

Portal sprzedaży internetowej B2B znajduje się w fazie testowej. Pilotaż platformy rozpoczął się od wprowadzenia do niej pierwszych 2-3 klientów spółki. Docelowo nowa platforma umożliwi partnerom Plast-Box zdalny dostęp 24/7 do kluczowych zasobów. System jest bardzo intuicyjny. Usprawnia on procesy składania zamówień, realizacji transakcji oraz kontroli dokumentów. Pozwoli również na zmianę i udostępnienie nowej oferty produktowej, dedykowanej dla wybranego odbiorcy w czasie rzeczywistym. Gwarantuje inteligentne zarządzanie zakupami i rozliczeniami oraz udostępnianie dokumentów sprzedażowych na indywidualnym koncie klienta bez zbędnej zwłoki.

Wprowadzane rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów w zakresie oszczędności czasu i efektywnego zarządzania złożonymi zamówieniami. Naszym celem jest dostarczenie im kompleksowego narzędzia łączącego przejrzystość i wygodę użytkowania z funkcjonalnościami znacznie usprawniającymi codzienną pracę i pozwalającymi optymalizować koszty – informuje Artur R. Skonieczny.

Wprowadzanemu rozwiązaniu B2B towarzyszy uruchomienie przez spółkę nowej strony internetowej z nowoczesną oprawą graficzną, zaktualizowanym układem informacji oraz intuicyjnym i czytelnym dostępem do oferty.

Stawiamy na usprawnianie wewnętrznych procesów biznesowych i udoskonalanie obsługi klientów. Staramy się stale skracać dystans komunikacyjny pomiędzy nami a naszymi interesariuszami. Chcemy docierać do wszystkich z informacją o naszej ofercie jak najszybciej i jak najskuteczniej, stąd zdecydowaliśmy o odświeżeniu struktury witryny i wprowadzeniu nowych funkcjonalności – podsumowuje Artur R. Skonieczny.

Opracowano na podstawie informacji firmy Plast-Box