PLASTPOL 2022 – punkt zwrotny dla branży przetwórczej
1 Jan 1970 14:14

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Targi PLASTPOL są wschodnioeuropejskim liderem imprez branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i obowiązkowym punktem w kalendarzu wielu krajowych i światowych koncernów. Nie inaczej będzie w tym roku.

Tegoroczna edycja Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL jest ważnym krokiem w kierunku powrotu do przedpandemicznej jakości. Trend ten udowodniła już ubiegłoroczna, jesienna edycja. Pomimo niekorzystnego dla branży przetwórczej, jesiennego terminu i krótkiego, bo zaledwie trzymiesięcznego czasu przygotowania, organizatorom udało się przyciągnąć wszystkie ważne dla sektora marki. Wiele wskazuje na to, że w tym roku trend wzrostowy będzie kontynuowany.

Niemcy, Włochy i nie tylko na PLASTPOLU

Tegoroczna edycja to silna obecność firm i instytucji z ważnych ośrodków gospodarczych. Niemieckie, austriackie i szwajcarskie firmy od 26 lat widzą w Targach PLASTPOL ważnych klientów, nowe rynki zbytu i kluczowe kontakty biznesowe. Tak będzie i w tym roku. Targi Kielce odwiedzą m. in.: ENGEL, ARBURG, KRAUSS-MAFFEI, BATTENFELD- WITTMANN, EREMA, MEUSBURGER czy EVONIK INDUSTRIES. Silną reprezentację wystawiły także Włochy. W halach wystawią się w tym.: MORETTO, MEPOL, CONFINDUSTRIA POLONIA czy AMBRA POLYMERS. Potencjał polskich targów przetwórczych dostrzegają także światowe instytucje. Zarówno Ambasada Angoli, jak i Qatar Development Bank zaprezentują swój potencjał ekonomiczny i gospodarczy, nie tylko wystawiając się na targach, ale także organizując serie spotkań poświęconych możliwościom inwestycyjnym, ale także rozwojowi branż produkcyjnych w tych krajach.

Siła spotkań Targów Kielce

Wydarzenia organizowane w kieleckiej przestrzeni wystawienniczej przyzwyczaiły nas nie tylko do bogatej oferty tematycznej czy możliwości poszerzenia kontaktów biznesowych, ale też do bycia miejscem służącym zdobywaniu specjalistycznej wiedzy. Nie inaczej jest w przypadku PLASTPOLU. Tak, jak co roku, także i tym razem targi rozpocznie konferencja prowadzona przez Fundację PlasticsEurope Polska, która przy okazji zaprezentuje swój roczny raport dotyczący kondycji branży przetwórstwa plastików i gumy. Jak zapowiadają przedstawiciele instytucji, raport zawiera szczegółowe dane kluczowe dla dalszych analiz rynkowych. Równie wartościowym wydarzeniem będzie seminarium techniczne PLASTECH-INFO. Zakres tematyczny Seminarium w największej mierze odnosić się będzie do niezwykle dynamicznego w ostatniej dekadzie rozwoju technologii wytwarzania wyrobów z tworzyw sztucznych, przede wszystkim wtryskiwania.

W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat tworzywa sztuczne oferowały innowacyjne rozwiązania dla stale zmieniających się potrzeb i wyzwań stawianych przez społeczeństwo. Wszechstronne, trwałe i z ogromnym potencjałem dostosowania do różnych potrzeb, tworzywa sztuczne to grupa niezwykłych materiałów, nierozerwalnie związanych z przemysłem, rozwojem technologii, innowacjami, a także nauką” - mówi Jacek SZCZERBA reprezentujący serwis Internetowy TWORZYWA.PL

Kompendium wiedzy

Zainteresowani wszystkimi wydarzeniami i ofertą targową, która pojawi się na tegorocznym PLASTPOLU, mogą odnaleźć je w targowym magazynie „Gazeta PLASTPOL” wydawanym specjalnie na potrzeby imprezy. Publikacja tworzona jest przez Targi Kielce we współpracy z kwartalnikiem TWORZYWA. Magazyn stanowi kompendium wiedzy na temat kieleckich targów przetwórstwa i branży.

Kolejne ułatwienie dla wystawców i odwiedzających stanowi „Portal Wystawcy”. Platforma, stworzona przez Targi Kielce, daje możliwość zbudowania swojego firmowego portfolio, dzięki któremu można pokazać się z jak najlepszej strony.

Portal Wystawcy, oprócz rejestracji na wydarzenia targowe i możliwość stworzenia profilu firmy, daje również możliwość odnajdywania innych firm wystawiających się w Targach Kielce, kontaktowania się z nimi, czy też, dzięki funkcji Kalendarz Spotkań, umawiania się na spotkania zarówno w sieci, jak i offline. Budując swój profil firmowy na Portalu Wystawcy można posługiwać się grafikami, linkami do mediów społecznościowych, czy wrzucać filmiki, (np. z portalu Youtube).

Więcej informacji znajdziecie Państwo na: www.plastpol.com oraz na Profilu LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/plastpolfair

Opracowano na podstawie informacji organizatora