Pojemnik pomaga nowym produktom na rynku żywności dla niemowląt
1 Jan 1970 14:32

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

rpc2016-141-superfos-lovemade-baby-food-pot-1Ze względu na swoją wygodę i właściwości barierowe produkowane przez RPC Superfos pojemniki SuperLock formowane wtryskowo z polipropylenu okazały się idealnym rozwiązaniem dla nowej serii gotowych do spożycia, ekologicznych produktów spożywczych dla niemowląt znajdujących się obecnie na półkach dużych supermarketów w Szwecji.

Lovemade jest dziełem Silvii Wulff, duńskiej przedsiębiorczyni i matki dwojga dzieci. Produkty w ośmiu wersjach smakowych wytwarzane są lokalnie, co jest w tej kategorii wyjątkowe, a do zespołu firmy należą dwaj duńscy kucharze celebryci, gwarantujący wysokiej jakości składniki, walory smakowe na wysokim poziomie i odpowiednią teksturę.

Silvia Wulff wybrała opakowanie SuperLock mieszczące 215 ml produktu z pokrywką o średnicy 95 mm i rozwiązanie to uważa za element sukcesu marki. Silvia wie z własnego doświadczenia, jak irytujące może być karmienie dziecka, kiedy pojemnik z żywnością jest za wąski:

„Jeśli chodzi o zapewnienie rodzicom łatwości użytkowania, duże znaczenie ma średnica” – wyjaśnia. „Pojemnik SuperLock ma właściwą wielkość, dzięki czemu łatwo jest pomieszać zawartość, włożyć łyżeczkę i nabrać na nią jedzenie. A do tego zakrętka wydająca kliknięcie przy zamykaniu pozwala bez problemów otwierać i zamykać pojemnik”.

Etykiety barierowe pojemnika SuperLock zapewniają długi okres trwałości produktu, dzięki czemu pojemniki z żywnością mogą być przechowywane w sklepach detalicznych w warunkach niechłodzonych obok konkurencyjnych produktów sprzedawanych w szklanych opakowaniach. Na rynku żywności dla niemowląt dominują generalnie opakowania szklane, jednak Silvia Wulff uważa, że jej rozwiązanie opakowaniowe ma wszystkie poszukiwane przez nią właściwości:

„Tworzywa sztuczne są lekkie, co oznacza niższe koszty transportu i mniejszy wpływ na środowisko. Cenię także to, że pojemniki SuperLock nadają się do sterylizacji w autoklawie, dzięki czemu możemy zapewnić odpowiedni okres przechowywania, a jednocześnie dostarczać czyste i naturalne produkty bez potrzeby stosowania dodatków i konserwantów. Oprócz tego pojemnik może być używany w domu ponownie wiele razy, co podnosi wartość naszego produktu”.

Atrakcyjna grafika na etykietach wzmacnia oddziaływanie Lovemade w punkcie sprzedaży, a dno opakowania jest przezroczyste i dlatego w czasie zakupu można obejrzeć zawartość, co pozwala opakowaniu komunikować autentyczność, świeżość i zdrowe wartości odżywcze produktu.

Silvia Wulff stwierdziła na koniec: „Naszym celem jest sprzedaż produktu, który całkowicie przenosi żywność dla niemowląt na wyższy poziom: ekologiczne składniki wysokiej jakości przyrządzone według przepisów wykwintnej kuchni, podane w bezpiecznym, lekkim i przyjaznym dla użytkownika opakowaniu, które może być wykorzystywane w domu jeszcze wielokrotnie”.

Silvia Wulff współpracuje z wiodącym dostawcą markowych produktów spożywczych w krajach nordyckich, Orkla Foods Sweden.

Źródło: RPC