Puszki CANPACK podkreślają unikalny charakter piwa Radegast Ratar
1 Jan 1970 13:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Kiedy czeski browar Pilznensky Prazdroj stworzył swoje najbardziej goryczkowe piwo Radegast Ratar, poprosił CANPACK o wyprodukowanie opakowania, które będzie współgrało z tą wyjątkową marką. Pełny, mocno goryczkowy smak piwa to zasługa wysokiej jakości chmielu Polaris, z którego zostało stworzone. Aby podkreślić ten niezwykły składnik CANPACK zaproponował wykorzystanie tekstury z efektem Matt Tactile. Dzięki użyciu efektu Matt Tactile uzyskano unikalną mieszankę tekstur o szorstkim i matowym wykończeniu, podkreślającą wyeksponowany na puszce chmiel.

W czasach, gdy wielbiciele piwa mają wybór tak szeroki, jak nigdy wcześniej, dobrze zaprojektowane opakowanie jest kluczowe dla osiągnięcia rynkowego sukcesu. W produkcji opakowania dla Radegast Ratar użyliśmy efektu Matt Tactile, dzięki czemu już w momencie wzięcia puszki do ręki, jeszcze przed posmakowaniem piwa, konsumenci mają szansę poczuć wyjątkowy chmielowy charakter piwa Radegast Ratar – podkreśla Stephen McAneny, dyrektor handlowy w CANPACK.

Segment konsumentów poszukujących w smaku piwa mocniej goryczki rośnie, a zarówno wygląd, jak i tekstura puszki podkreślają jakość chmielu użytego w naszym piwie. Wykorzystanie efektu Matt Tactile na nadruku chmielu sprawia, że nasze puszki są tak unikatowe jak piwo w środku. Współpraca z Grupą CANPACK pozwoliła nam podkreślić chmielową goryczkę jako główny czynnik wyróżniający naszą markę i to, co reprezentuje – mówi Marek Grabovsky, brand manager marki Radegast.

Opracowano na podstawie informacji Grupy CANPACK