RAJA Group rośnie w siłę w sektorze B2B
1 Jan 1970 11:26

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Oddziały firmy Staples Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii oraz należące do nich marki JPG, Bernard, Mondoffice oraz Kalamazoo zostały przejęte przez RAJA Group. To czołowy europejski dystrybutor opakowań. Teraz, dzięki akwizycji marek o łącznych obrotach na poziomie 320 mln funtów, firma wkracza na nowe i ekscytujące terytoria.

Skutkiem przejęcia będzie nie tylko poszerzenie oferty opakowań, ale również wkroczenie na rynki Materiałów Biurowych, Wyposażenia i Mebli we Francji, Hiszpanii i Włoszech, podobnie jak na rynek hurtowni środków czystości we Francji. To przyspieszy realizacje firmowej strategii osiągnięcia pozycji globalnego dostawcy i wspomoże Grupę w organicznym rozwoju dzięki wszechstronnej ofercie produktowej,

To wszystko dzieje się w wyjątkowej chwili dla RAJA Group, która rozpoczęła właśnie swój 65. działalności w biznesie. Akwizycja pozwoli na osiągnięcie poziomu 1 mld euro sprzedaży w miarę, jak firma rozwija swoją udaną strategię działalności oraz rozpoczyna nową fazę rozwoju w Europie.

Zgoda na przejęcie JPG, Bernard, Mondoffice oraz Kalamazoo to wstęp do serii inwestycji środków RAJA Group w te historyczne marki i zawiązania partnerstwa, które wzmocni je jeszcze bardziej i pozwoli na dalszy rozkwit. Wskutek transakcji powstanie 3 tys. nowych miejsc pracy, a przejęte marki – po niezbędnej relokacji zespołów i departamentów - będą cieszyć się autonomią operacyjną.

W drugiej fazie RAJA Group zamierza wdrożyć zasady panujące w rodzinnym biznesie we wszystkich przejętych markach i opracować średnio- i długoterminową strategię, która pozwoli na wdrożenie synergii we wszystkich obszarach działalności. Pozwoli to na umocnienie związków ze spółką-matką i stworzenie silnego strategicznego partnerstwa z korzyścią dla klientów, pracowników i partnerów.

Na podstawie informacji RAJA Group opracował TK