Ruszyły wirtualne targi firmy SÜDPACK
1 Jan 1970 09:54

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Będą one otwarte dla klientów i wszystkich zainteresowanych bez przerwy 24 godziny na dobę przez 365 dni – organizując pierwsze własne wirtualne targi firma SÜDPACK wytycza nowe ścieżki komunikacji z klientami. Bez konieczności przestrzegania obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa oraz zwyczajowych godzin otwarcia producent folii prezentuje najnowsze produkty i dostarcza informacji dotyczących bogatego portfolio ekologicznych rozwiązań. Różnorodną, na bieżąco aktualizowaną i poszerzaną ofertę uzupełniają ciekawe wykłady, prezentacje oraz aktualne informacje dotyczące firmy.

Są one wykorzystywane do networkingu twarzą w twarz, jako platforma informacyjna, a także służą do osobistej wymiany wiedzy i doświadczeń – jednak w dobie koronawirusa imprezy oparte na fizycznym udziale uczestników są praktycznie niemożliwe. Aby mimo to dać klientom i osobom zainteresowanym możliwość uzyskania kompletnych czy nawet bardzo konkretnych informacji oraz nawiązania kontaktu, na koniec czerwca ruszają pierwsze firmowe targi SÜDPACK w formacie cyfrowym.

W centrum uwagi: ekologiczne rozwiązania w zakresie opakowań

Szczególny nacisk położony jest na ekologiczne innowacje produktowe. Firma SÜDPACK, jako jeden z pierwszych dostawców, wcześnie postawiła na rozwój wyjątkowo ekologicznych koncepcji, które przy minimalnych nakładach materiałowych oferują tę samą funkcjonalność i niezmiennie wysoką ochronę produktu. W ramach ekologicznej ofensywy producent folii skoncentrował się na czterech obszarach działania: przydatności do recyklingu i zwiększeniu udziału recyklatu, redukcji ilości materiału, foliach z surowców odnawialnych oraz gospodarce o obiegu zamkniętym. Klienci z branży spożywczej, sektora wyrobów nieżywnościowych oraz przemysłu medycznego mogą obecnie wybierać z bogatej palety obejmującej wszystkie cztery obszary, która spełnia nie tylko aktualne wymagania, ale może także sprostać wymogom przyszłości.

Bogate doświadczenie w zakresie druku na folii

Odwiedzający targi mogą także poznać arkana druku na foliach. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie rotograwiury, fleksodruku oraz druku cyfrowego firma SÜDPACK należy do grona wiodących dostawców na rynku. Specjaliści posiadający doświadczenie w branży udzielają porad w zakresie doboru właściwej technologii druku i materiałów, a także oferują z jednego źródła wszystko, co jest potrzebne do osiągnięcia wyjątkowego efektu – od pierwszego pomysłu do uszlachetniania, kaszerowania i konfekcjonowania.

Zwinnie, innowacyjnie i odpowiedzialnie

Także w przypadku obecności firmy SÜDPACK na wirtualnych targach nie mogło zabraknąć informacji o grupie SÜDPACK oraz jej aktualnych projektach. Przedstawione są poszczególne jednostki biznesowe, a także zakłady w kraju i za granicą. Kolejnym zagadnieniem, na które położono nacisk podczas targów, są zasady zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstwa (Sustainability & CSR). Jako przywiązane do tradycji, rodzinne przedsiębiorstwo firma SÜDPACK jest świadoma swojej odpowiedzialności ekologicznej, ekonomicznej i społecznej. Zainteresowane osoby mogą uzyskać obszerne informacje dotyczące różnych obszarów działania, takich jak inwestycje, zrównoważony rozwój, zużycie surowców, wewnętrzna gospodarka o obiegu zamkniętym, procesy, pracownicy, BHP lub zaangażowanie społeczne.

Platforma komunikacyjna par excellence

Wirtualne targi są otwarte dla odwiedzających 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku. Poziom 1 oferuje ogólne informacje dotyczące produktów i innowacji produktowych, przedsiębiorstwa oraz strategii zrównoważonego rozwoju – jest on dostępny bez rejestracji. Na poziomie 2 zarejestrowani odwiedzający mogą zapoznać się ze szczegółowymi informacjami oraz obejrzeć wykłady, a także pobrać odpowiednie prezentacje, ulotki i broszury. Na obu poziomach istnieje możliwość bezpośredniego kontaktu z firmą SÜDPACK.

Wirtualne targi to nie tylko innowacyjna platforma, umożliwiająca profesjonalną prezentację produktów i firmy oraz konstruktywny dialog z klientami. Także specjaliści, tworzący wyjątkową w branży, wyłączną sieć dystrybucji, bardzo zyskają dzięki mobilnemu narzędziu wsparcia sprzedaży.

Wirtualne targi można w każdej chwili odwiedzić tutaj.

Opracowano na podstawie informacji firmy SÜDPACK