Sitma wycofuje się z drupy i zapowiada nową cyfrową strategię
1 Jan 1970 09:34

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Włoska firma Sitma, ugruntowany na rynkach międzynarodowych producent systemów pakowania, jest kolejnym przedsiębiorstwem, które podjęło decyzję o wycofaniu się z udziału w przyszłorocznych targach drupa. Poniżej pełne brzmienie komunikatu firmy:

„Obecny rok stoi pod znakiem zmiany planów oraz ważnych wyborów, i decyzja o nieuczestniczeniu w drupa 2021 była podyktowana dokładnie tymi względami.

Przez ponad 40 lat drupa była dla naszej firmy, lidera w sektorze postpressu, wydarzeniem z kategorii 'nie do przegapienia'. W Sitma zmiany kojarzymy z możliwościami; zamierzamy skoncentrować się na pozytywnych stronach ostatnich wydarzeń. Rok 2020 był rokiem koronawirusa, ale także rokiem cyfrowego skoku – tym, w którym wszelkie długoterminowe projekty związane z wdrażaniem platform wymiany danych, sprzedaży internetowej, reklamy cyfrowej, rozszerzonej rzeczywistości i Internetu Rzeczy doznały gwałtownego przyspieszenia i stały się absolutnym priorytetem.

Decyzja o wycofaniu się z drupa w 2021 r. to element odświeżonego planu strategicznego, który czyni z cyfryzacji oraz zrównoważonego rozwoju stabilną podstawę strategicznego rozwoju. Sitma pozostanie obecna na tym rynku i dostępna dla swoich klientów i partnerów, ale w inny sposób.

Pozostawanie blisko – nawet z oddalenia – to jedna z najważniejszych nauk płynących z obecnej pandemii. Nawet jeśli nie będziemy fizycznie obecni w Düsseldorfie, utrzymamy bliskość z naszymi interesariuszami za pośrednictwem innowacyjnych i odświeżonych kanałów cyfrowych, wykorzystując nowe typy 'wystaw', takie jak Wirtualne Dni Otwarte oraz Webinary.

Działając w duchu, który jest bardziej cyfrowy i bardziej zielony, Sitma pozostanie punktem odniesienia w świecie opakowaniowego postpressu, oferując innowacyjne i jakościowe rozwiązania, z ekologią – reprezentowaną głównie przez opakowania z papieru – jako źródłem nowych pomysłów.”

Na podstawie informacji Sitma opracował TK