Smurfit Kappa wprowadza nową gamę łubianek z papieru
1 Jan 1970 12:26

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Smurfit Kappa wprowadza w Europie Safe&Green, gamę papierowych opakowań typu punnet (łubianki i koszyki na świeże owoce). Nowe portfolio produktów jest w 100% odnawialne, recyklowalne i biodegradowalne.

Ostatnie badania przeprowadzone przez Smurfit Kappa wykazały, że konsumenci preferują łubianki, które łączą atrakcyjną prezentację produktu z ekologicznością; ponad połowa (58%) respondentów uznała te dwie cechy za najważniejsze w przypadku opakowań na świeże produkty.

Z badania wynika również, że 3/4 ankietowanych konsumentów (75%) uważa papierowe łubianki za zrównoważony wybór. Z tego powodu hodowcy i sprzedawcy coraz częściej decydują się na wybór opakowań na świeże produkty, które zaspokajają potrzeby konsumentów.

Arco Berkenbosch, wiceprezes ds. innowacji i rozwoju w Smurfit Kappa Europe, wyjaśnia: Nasze badania pokazują, że konsumenci z całej Europy preferują zrównoważone opakowania przy zakupie świeżych produktów. Portfolio Safe&Green zapewnia hodowcom i sprzedawcom zestaw zrównoważonych łubianek, które pozwolą im odpowiedzieć na preferencje konsumentów.

Na nowe portfolio składają się gotowe opakowania, które można wdrożyć natychmiast do sprzedaży, jak również rozwiązania szyte na miarę, dopasowane do określonych potrzeb klientów.

Popyt na w pełni zrównoważone łubianki, który ma związek nie tylko z oczekiwanymi zmianami w regulacjach, ale również ich trwałością, higienicznością i widocznością produktu, będzie rósł. Współpracując z naszymi klientami nad tworzeniem projektów na miarę, które spełnią ich oczekiwania i uzupełnią obecne portfolio łubianek, dostarczamy dopasowane do potrzeb, ekologiczne rozwiązanie dla zwiększenia sprzedaży przez klientów, zoptymalizowania ich łańcuchów dostaw i – w konsekwencji – do uczynienia ich biznesu jeszcze bardziej zrównoważonym – podsumowuje Berkenbosch.

Opracowano na podstawie informacji Smurfit Kappa