Sparkles dostępny w szerokiej dystrybucji i z nowym smakiem
1 Jan 1970 12:38

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Po entuzjastycznym przyjęciu przez konsumentów marki Sparkles w 2019 roku, pierwszego w portfolio Żywiec Zdrój napoju na bazie wody gazowanej z nutą smaku w puszce, marka zdecydowała się na rozszerzenie dystrybucji produktu na sieci handlowe w całej Polsce. Od kwietnia 2020 roku, 3 warianty smakowe produktu: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki dostępne są w szerokiej dystrybucji. W czerwcu br. Żywiec Zdrój wprowadził także do sieci sklepów Żabka nowy wariant smakowy – Sparkles Passion Mango, z nutą mango i marakui.

Misją Żywiec Zdrój jest zachęcanie ludzi do tego, by pili zdrowiej. Firma prowadzi w tym zakresie liczne kampanie i programy edukacyjne, a także udoskonal swą ofertę produktową, biorąc pod uwagę potrzeby konsumentów i inspirując się najnowszymi trendami. Konsekwentnie rozbudowuje ofertę produktów z kategorii tzw. clean labels, czyli napojów z krótkich składem, bez dodatków barwników, konserwantów czy sztucznych aromatów.

Jedną z takich propozycji są właśnie produkty Sparkles – połączenie wody gazowanej, soku cytrynowego oraz naturalnego aromatu owoców i mięty. Produkty nie zawierają cukru, kalorii oraz substancji słodzących, dlatego są idealną propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, ale jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku.

Dodatkowo, w 2020 roku do oferty Sparkles wprowadzony został nowy wariant smakowy – Sparkles Passion Mango. „Wprowadzając na rynek Sparkles o smaku mango-marakuja, chcieliśmy zaproponować naszym konsumentom kolejny niestandardowy smak. Sparkles to marka skierowana do młodszej grupy konsumentów, ludzi pełnych pasji, którzy żyją szybko i poszukują produktów, które nadążą za ich dynamicznych stylem życia, a także spełnią ich wysokie oczekiwania. Wybór wariantów smakowych również nie jest przypadkowy – te niestandardowe połączenia smakowe zostały najlepiej ocenione przez potencjalnych konsumentów, a przede wszystkim są po prostu pyszne” – mówi Martyna Jaskólska, Brand Manager Sparkles w Żywiec Zdrój.

Źródło: Żywiec Zdrój