Spotkanie dystrybutorów Mark Andy
1 Jan 1970 08:03

Sorry, this entry is only available in Polski. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W dniach 11-12 maja br. w Warszawie odbyło się spotkanie firmy Mark Andy z jej autoryzowanymi dystrybutorami z różnych stron świata (Europy, Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej), połączone z prezentacjami kilku maszyn wąskowstęgowych z jej oferty. Było to drugie w ostatnim czasie wydarzenie typu Open House, zorganizowane przez Mark Andy Europe w jej polskim centrum pokazowym. Nieco wcześniej firma zaprosiła na specjalne prezentacje studentów kierunków poligraficznych oraz ich opiekunów. Natomiast w dniach 31 maja – 1 czerwca br. w tym samym miejscu odbędzie się forum „The Power of Hybrid Forum” („Siła druku hybrydowego”) skierowane do obecnych i potencjalnych klientów Mark Andy. Rejestracji na spotkanie można dokonać na stronie http://info.markandy.com/openhouse-poland-2022.

Cieszymy się, że nasz plan, zakładający kolejne spotkania w warszawskim centrum pokazowym dla różnych grup uczestników, jest konsekwentnie realizowany – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy Europe. – Po studentach, tym razem mieliśmy przyjemność gościć – po raz pierwszy w tak dużym gronie – naszych dystrybutorów z całego świata. Ci, którzy nie byli w stanie przybyć osobiście, wzięli udział w Open House w trybie online, dzięki czemu podczas wydarzenia reprezentowany byli partnerzy biznesowi ze wszystkich regionów i kontynentów, znajdujących się w gestii Mark Andy Europe – Europy, Azji, Afryki oraz Ameryki Łacińskiej.

Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji trzech maszyn zainstalowanych w warszawskim centrum pokazowym: fleksograficznej Evolution Series E3 oraz dwóch hybrydowych – Digital Series iQ i Digital Pro 3. Kolejnym punktem programu była konferencja, podczas której słowo wstępne do przybyłych na spotkanie partnerów biznesowych Mark Andy wygłosił CEO firmy – Jason Desai. Przedstawił on wyniki osiągnięte w 2021 roku, opowiedział o nowych inwestycjach realizowanych przez Mark Andy, jak też jej planach rozwojowych, m.in. w obszarze oprogramowania.
W ramach sesji konferencyjnej znalazły się trzy prezentacje, które poprowadził Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Europe. Pierwsza dotyczyła rozwiązań firmy w zakresie RFID i zastosowania w jej maszynach materiałów typu linerless. Kolejna poświęcona była najnowszej maszynie hybrydowej – Digital Series iQ, stworzonej  przez Mark Andy wspólnie z firmą Domino, która jest producentem zastosowanego tu modułu inkjetowego. Tematem ostatniej prezentacji było nowe oprogramowanie Mark Andy, automatyzujące proces produkcji etykietowej – sMART Link. Konferencję zwieńczyła otwarta dyskusja z udziałem wszystkich uczestników spotkania. W części nieformalnej goście firmy Mark Andy mieli okazję zwiedzić Muzeum Wódki Koneser i zjeść wspólną kolację w tamtejszej restauracji.

Tom Cavalco, Executive Vice President Mark Andy mówi: Dziękujemy wszystkim naszym partnerom handlowym którzy znaleźli czas by przybyć do Warszawy osobiście, jak też tym obecnym online. Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się z nimi najnowszymi informacjami na temat Mark Andy i naszych rozwiązań oraz planów rozwojowych. Wielu z nich wkrótce ponownie zawita do Warszawy – tym razem w roli opiekunów handlowych naszych klientów z różnych stron świata. Z niecierpliwością czekamy zatem na kolejne Open House. Mamy nadzieję, że będzie to owocny czas dla jego wszystkich uczestników, przede wszystkim – obecnych i potencjalnych użytkowników naszych maszyn.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy