Światowy rynek papierów syntetycznych będzie wart 595,3 mln w 2025 r.
1 Jan 1970 09:41

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Irlandzka firma konsultingowa Research and Markets opublikowała ostatnio raport zatytułowany „Analiza światowego rynku papierów syntetycznych i trendy - Prognoza przemysłu do 2025 roku”. Według raportu światowy rynek papierów syntetycznych będzie rósł średniorocznie w tempie 7,8% w ciągu następnej dekady, aby osiągnąć poziom 595,3 mln USD w 2025 r.

Czołowe trendy na rynku to wykorzystywanie etykiet na bazie papierów syntetycznych w branży napojów, zwiększona penetracja Internetu i narastająca tendencja zakupów online, dzięki czemu będzie rosnąć popyt na opakowania, etykiety i druk tych papierów.

W zależności od aplikacji rynek ten jest podzielony na: nie-etykiety, etykiety oraz inne zastosowania. W zależności od rodzaju materiału rynek dzieli się na: polietylen o wysokiej gęstości (HDPE), dwuosiowo zorientowany polipropylen (BOPP), polichlorek winylu (PVC), polytereftalan etylenu (PET), polistyren (PS), polistyren wysokoudarowy (HIPS), liniowy polietylen o niskiej gęstości (LLDPE) i innego rodzaju materiały.

W zależności od procesu produkcji rynek jest podzielone na folie rurowe, syntetyczne masy włókniste, papiery wytwarzane metodą spun-bond, wytłaczane płaskie folie, współwytłaczane folie i inne procesy produkcyjne. Biorąc pod uwagę zastosowania, na rynku można wydzielić: sektor transportu, farmaceutyczny, pakowania i etykietowania, żywności i napojów, kosmetyków i inne.

Raport analizuje wielkość rynku i podaje prognozy dla wszystkich podanych jego segmentów zarówno w aspekcie światowym, jak i na poszczególnych regionalnych rynkach. Zawiera on historyczne dane rynkowe za lata 2013-15 wraz z prognozą na lata 2016-25. Raport koncentruje się na czołowych producentach, trendach rynkowych i w łańcuchu dostaw, innowacjach technologicznych, kluczowych wydarzeniach i przyszłych strategiach.

Na podstawie Research and Markets opracował TG