Thimm pack’n’display: nowa marka na rynku
1 Jan 1970 10:31

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Thimm łączy dwa obszary rynkowej działalności pod jedną nową marką Thimm pack’n’display. Efektem tej fuzji jest wyjątkowa na rynku kombinacja technologii oraz nowych możliwości zaspokajania potrzeb klientów – teraz przez ponad 1500 pracowników. Rodzinne przedsiębiorstwo Thimm wzmacnia tym samym swoją wiodącą pozycję w obszarze opakowań i ekspozytorów. Na polskim rynku – jako część nowej marki – nadal funkcjonować będzie Top Packaging.

„Nasi klienci zasługują na to, aby otrzymywać najlepsze rozwiązania” - wyjaśnia Mathias Schliep, prezes zarządu Grupy Thimm. „Połączenie dwóch obszarów: Thimm Verpackung i Thimm Display, stanowi obietnicę realizacji właśnie takich rozwiązań. Jednoczymy ustandaryzowane procesy naszych fabryk opakowań z indywidualnymi i kompleksowymi usługami oddziałów specjalizujących się w ekspozycji towarów. Ponadto dzięki uzupełniającym się kompetencjom w zakresie fleksograficznego druku wstępnego i bezpośredniego, a także druku offsetowego i cyfrowego, skupiamy wszystkie technologie pod jedną marką. W ten sposób pracownicy Thimm z dostępnych rozwiązań tworzą najlepsze możliwe rozwiązania dla klienta”.

Również samo określenie „Thimm pack’n’display” łączy w sobie nazwy obydwu działających w tej samej branży obszarów działalności, które zostały poddane fuzji. Ponadto „Thimm pack’n’display” wskazuje na korzyści, jakich mogą oczekiwać klienci: są to w szczególności pakowanie, transport i prezentacja produktów. Każdy z połączonych obszarów czerpie korzyści z innowacyjności i specjalistycznych kompetencji drugiego. „Klienci na pewno doświadczą ogromnych zalet wynikających z tej energicznej jednostki, ponieważ dzięki fuzji wznosimy nasze usługi na całkowicie nowy poziom. Wspólny dział sprzedaży sprawi, że nasi klienci będą mogli kontaktować się tylko z jedną jednostką firmy. To właśnie ten dział skupi kompetencje, innowacje i inwestycje obu obszarów. Dla naszych klientów oznaczać będzie to uproszczone procesy i wygodę” - uzupełnia Schliep.

Podstawę optymalizacji rozwiązań dla klientów stanowi rynkowa swoboda zaopatrzenia w surowce. Jak informuje Schliep: „Ponieważ działamy jako niezależny nabywca, możemy cieszyć się wolnością wyboru takich surowców, jakich potrzebujemy do tworzenia najlepszych rozwiązań. Nasi klienci nie muszą się ograniczać ani szukać kompromisów. Nasze nowe hasło »Free to be your best« podkreśla składaną przez nas obietnicę”.

Źródło: Thimm