UPM Raflatac wdraża ekologiczne folie etykietowe PE Lite
1 Jan 1970 12:40

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma UPM Raflatac wprowadziła na rynek nową serię foliowych materiałów etykietowych PE Lite – zrównoważone rozwiązanie dla europejskich rynków żywności, produktów gospodarstwa domowego oraz higieny osobistej. PE Lite wytycza nową drogę w zakresie kreowania zrównoważonej przyszłości przez marki poprzez redukcję zużycia materiałów oraz optymalizację wykorzystania surowców.

Gama PE Lite to doskonały przykład ekologicznego wzornictwa, które dostarcza właścicielom marek natychmiastową odpowiedź na rosnący popyt konsumencki na bardziej zrównoważone materiały. PE Lite jest cieńszy i lżejszy od tradycyjnej folii polietylenowej, z cieńszymi warstwami wierzchnimi i podkładowymi, a na dodatek wykorzystuje klej o niższej gramaturze. Poprzez wybór spośród rozwiązań PE Lite właściciele marek stają się liderami ekologicznego etykietowania produktów i wyróżniają się na tle konkurencji, a jednocześnie osiągają wzrost wydajności w całym łańcuchu wartości. Stosowanie nowego materiału ma również ekonomiczne korzyści: ponieważ produkty z PE Lite są cieńsze, na rolce mieści się więcej etykiet, co jest równoznaczne z rzadszą wymianą rolek i z krótszymi przestojami. Do innych korzyści producent zalicza również: oszczędność energii, ograniczenie ilości odpadów oraz niższe koszty transportu.

„Seria PE Lite to nasza odpowiedź na oczywiste zapotrzebowanie rynku na ograniczenie ilości materiałów opakowaniowych, co umożliwia właścicielom marek zoptymalizowanie zużycia surowców oraz osiągnięcie korzyści ekologicznych dzięki redukcji ich negatywnego wpływu na środowisko” - wyjaśnia Jan Hasselblatt, dyrektor Global Business Development w dziale Home and Personal Care firmy UPM Raflatac. „Seria pozwala markom przenieść wzornictwo ich opakowań na kolejny poziom, przy poprawie wydajności i zademonstrowaniu ich zaangażowania na rzecz zrównoważonych opakowań.”

Na podstawie informacji UPM Raflatac opracował TK