UPM Raflatac współorganizatorem wirtualnej wystawy
1 Jan 1970 11:04

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firmy UPM Raflatac oraz YG Branding and Design Experts poinformowały o pierwszej globalnej wirtualnej wystawie koncentrującej się na łańcuchu wartości opakowań na wina i alkohole, która odbędzie się w dniach 9-10 czerwca 2020 r. W organizację imprezy zaangażowało się kilkunastu partnerów branżowych z całego świata, działających m.in. w obszarze druku etykiet, aplikacji folii oraz produkcji butelek szklanych. Ta odbywająca się w środowisku sieciowym wystawa obejmie również panel dyskusyjny oraz webinary, na których będzie można uzyskać informacje o najnowszych trendach oraz pogłębione analizy, jak również skontaktować się z klientami, dostawcami i kolegami z branży.

„Świat zmienia się w sposób, którego na razie nie ogarniamy. Jednak jesteśmy przekonani, że wirtualna przestrzeń staje się naturalnym sposobem kontaktu między klientami i dostawcami. Wspólnie z naszymi partnerami tworzymy wirtualną platformę, która zapewni członkom branży z całego świata doświadczenia przeżywane 'na żywo', wartościowe treści oraz nowe kontakty. W trakcie webinarów zajmiemy się najważniejszymi tematami, takimi jak zrównoważony rozwój, innowacje w dziedzinie opakowań i edukacja, a także wzornictwo i trendy” - mówi Stefano Pistoni, dyrektor ds. Rozwoju Globalnego Biznesu w dziale Win i Alkoholi w UPM Raflatac.

Wystawa jest otwarta dla wszystkich zainteresowanych branżą win i alkoholi. Uczestnicy zyskają możliwość zwiedzania interesujących wirtualnych stoisk przygotowanych przez najbardziej renomowanych dostawców branżowych. Dodatkowo goście zyskają dostęp do kilku sesji seminaryjnych oraz dyskusji panelowych z możliwością osobistego udziału w dyskusji.

„Wydarzenie współorganizowane przez UPM Raflatac oraz YG Branding & Design Experts jest doskonałym przykładem tego, czego świat będzie potrzebował po zakończeniu kryzysu, by kręcić się dalej: współpracy i współtworzenia” - mówi Sebastian Yáñez, dyrektor w YG Branding & Design Experts.

Na podstawie informacji UPM Raflatac opracował TK