„Uwolnij potęgę personalizacji”
1 Jan 1970 15:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Mark Andy kontynuuje spotkania online ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami z całego świata. Tym razem we współpracy z Global Graphics organizuje webinaarium dedykowane personalizacji (VDP – Variable Data Printing) i korzyściom wynikającym z jej wykorzystania w druku cyfrowym. Wydarzenie odbędzie się 4 marca br. o godz. 17.00. Zainteresowani udziałem proszeni są o rejestrowanie się poprzez formularz dostępny na portalu LinkedIn (kliknij tutaj)

Wydaje się, że w kontekście rosnącej popularności technologii cyfrowej i hybrydowej, co odnotowujemy również jako producent bazujących na nich maszyn, kwestia personalizacji treści jest wciąż nie w pełni wykorzystywana przez wielu użytkowników tego typu rozwiązań. Tymczasem druk zmiennych danych (VDP) niesie ze sobą ogromny potencjał, także w produkcji etykietowej, ale przede wszystkim komercyjnej, jakiej nasze maszyny są również dedykowane. Stąd pomysł na wspólne wydarzenie online, zorganizowane tym razem z Global Graphics – dostawcą oprogramowania typu VDP do maszyn cyfrowych. To firma, z którą blisko współpracujemy, jeden z naszych partnerów technologicznych przy tworzeniu maszyny Digital Series iQ – najnowszego modelu hybrydowego z oferty Mark And – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy.

W spotkaniu udział wezmą: Ben Richardson – starszy specjalista ds. rozwiązań Digital Front End; Kristen Schulte – Digital Program Manager (oboje Mark Andy); Pascal Wybo – Product Manager (Hybrid Software); Tom Mooney – Product Manager oraz Paul Hagen – wiceprezes sprzedaży rozwiązań poligraficznych (obaj Global Graphics Software).

Ewoluująca wciąż technologia drukowania, nowe wymagania ze strony klientów, ich zmieniające się zachowania oraz upodobania, podlegająca nieustannym zmianom światowa gospodarka – sukces w takim otoczeniu rynkowym wymaga dużej elastyczności w działaniu i odpowiednich narzędzi – kontynuuje Lena Chmielewska-Bontron. Technologia VDP to jeden z filarów rewolucji, jaka zachodzi w branży poligraficznej, umożliwiająca nanoszenie zróżnicowanej treści – tekstowej bądź ilustracyjnej – na każdym kolejnym produkcie, np. etykiecie. Tym samym pozwala wznieść kwestię personalizacji opakowań na zupełnie nowy poziom. O tym właśnie będą mówić eksperci ze strony Mark Andy i naszego partnera – Global Graphics. Planowana jest także prezentacja „na żywo” maszyny Digital Pro wyposażonej w oprogramowanie VDP, a także wypowiedzi naszych klientów, którzy już korzystają z zalet tego rozwiązania”.

Wśród podejmowanych podczas spotkania zagadnień znajdą się m.in. rozwój technologii VDP i trendy na rynku druku cyfrowego; rodzaje oprogramowania VDP i dedykowanych mu systemów workflow; uwarunkowania związane z wdrożeniem personalizacji; korzyści wynikające z wdrożenia StepZ – zaawansowanej, przyjaznej dla użytkownika aplikacji VDP dla drukarń cyfrowych. Całość zwieńczy anonsowana wyżej prezentacja pełnego cyklu produkcyjnego z wykorzystaniem personalizowanych danych – od ich przygotowania na etapie prepress, na wydrukowaniu w maszynie Digital Pro skończywszy.

Personalizacja cieszy się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów, ale jej niewłaściwe postrzeganie – np. w kontekście rzekomej złożoności i czasochłonności – powoduje, że drukarnie i przetwórcy etykiet sięgają po nią relatywnie rzadko. Tymczasem jest to świetne narzędzie pozwalające rozszerzyć zakres oferowanych usług i pozyskiwać bardziej zróżnicowane, a zarazem intratne zlecenia. Podczas nadchodzącego webinarium postaramy się przekonać Państwa do zalet tego rozwiązania. Zapraszamy do rejestracji” – podsumowuje Lena Chmielewska-Bontron.

Opracowano na podstawie informacji firmy Mark Andy

Fot. Mark Andy