Walki Group przejmuje Westpak i Flexipack
1 Jan 1970 12:00

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Walki Group podpisała ostateczną umowę nabycia 100% udziałów w Westpak Oy Ab i Flexipack Oy Ab. Od lat te dwie firmy tworzą zintegrowany łańcuch wartości, dostarczając wysokiej jakości elastyczne rozwiązania opakowaniowe wiodącym skandynawskim markom spożywczym.

W 2021 r. Flexipack i Westpak osiągnęły łączną sprzedaż na poziomie około 40 mln euro. Razem zatrudniają około 100 pracowników. Westpak ma siedzibę w Säkylä w Finlandii, natomiast zakład produkcyjny Flexipack znajduje się w Vaasa w Finlandii.

Dzięki temu przejęciu kontynuujemy realizację naszej strategii rozszerzania oferty bardziej zrównoważonych alternatywnych opakowań dzięki wykorzystaniu naszego silnego know-how w zakresie materiałoznawstwa. Flexipack i Westpak mają bardzo komplementarną ofertę wysokiej jakości produktów drukowanych i udowodnione zaangażowanie w obsługę klienta – mówi Leif Frilund, prezes i dyrektor generalny Walki Group i dodaje: Chciałbym serdecznie powitać pracowników Westpak i Flexipack; zależy mi, aby stali się częścią naszej międzynarodowej organizacji. Z niecierpliwością czekamy na poszerzenie relacji z klientami i wzmocnienie naszej obecności produkcyjnej, aby umocnić pozycję lidera w branży.

Cieszymy się, że możemy połączyć siły z zespołem Walki, który ceni historię naszego biznesu opartego na przedsiębiorczości i jest zaangażowany w długoterminowy rozwój naszych firm. Wierzymy, że łącząc wiedzę o rynku i ukierunkowanie na klienta z silnymi możliwościami badawczo-rozwojowymi Walki możemy zapewnić jeszcze większe korzyści klientom i pomyślną przyszłość pracownikom - mówią Jonas Skuthälla, dyrektor zarządzający Westpak i Stefan Söderlund, dyrektor zarządzający Flexipack.

Flexipack i Westpak będą wspierać dalszy rozwój działalności w zakresie opakowań giętkich Walki i staną się częścią globalnego obszaru biznesowego Consumer Packaging. Transakcja oczekuje na zatwierdzenie przez odpowiednie organy konkurencyjne. Strony zobowiązały się nie ujawniać ceny zakupu ani warunków transakcji.

Opracowano na podstawie informacji firmy Walki Group