Zapraszamy do lektury marcowego „Opakowania”!
1 Jan 1970 13:43

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Zapraszamy do lektury marcowego numeru miesięcznika „Opakowanie”!

Wydania o tyle wyjątkowego, że wyznacza upływ dokładnie roku od uderzenia pierwszej fali koronawirusa w naszym kraju i od pierwszego lockdownu, gdy większość z nas była jeszcze gotowa na poświęcenia związane z samoizolacją i kwarantanną. To był rok, w którym przeżywaliśmy prawdziwy rollercoaster emocji: od przerażenia i obaw o przyszłość naszego miesięcznika, przez stopniowe przyzwyczajanie się do panującej sytuacji, po uświadomienie sobie, że branża opakowaniowa – a my wraz z nią – może wyjść z pandemii suchą stopą.

Minął rok, a my nadal mamy o czym pisać, bo opakowalnictwo nie zwalnia tempa. Niech za najlepsze potwierdzenie posłuży jeden z wyników badań Finat Radar (o których piszemy na naszych łamach), wedle którego aż 74% firm korzystających z usług drukarni etykietowych przewiduje w 2021 r. wzrost poziomów produkcji. Firmy dostosowują działalność do pandemicznych wymogów (np. Heidelberg bada potencjał projektowania kartonów w środowisku online, a jego spółka zależna Gallus organizuje po raz pierwszy Dzień Otwarty w Internecie), ale nie zaprzestają inwestycji (Marpol), a nawet zwiększają sprzedaż (Versor). O tych i wielu innych przykładach radzenia sobie na przekór trudnym czasom przeczytacie Państwo w Opakowaniu. Miłej lektury!