Zeller+Gmelin łączy siły z PrintCity Alliance
1 Jan 1970 14:46

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

1 stycznia br. Zeller+Gmelin, firma specjalizująca się w farbach UV, została członkiem Aliansu PrintCity. Jednak już wcześniej uczestniczyła w jego projektach, dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą.

Po latach współpracy Zeller+Gmelin stał się oficjalnym członkiem PrintCity Alliance. „W tym coraz bardziej skomplikowanym świecie klienci oczekują bliskiej współpracy swych dostawców i wzajemnej koordynacji działań” - wyjaśnia powody akcesu do Aliansu Marcus Ruckstädter, szef sprzedaży w Zeller+Gmelin. "Za tą decyzją przemawiała również zbieżność wartości korporacyjnych przedsiębiorstwa i filozofii PrintCity: niezawodność i solidność, otwartość i kreatywność, kompetencje w oferowaniu rozwiązań i skoncentrowanie na klientach, odpowiedzialność i zrównoważony rozwój.”

Firma w przeszłości angażowała się w projekty PrintCity Alliance, m.in. w przygotowanie opakowań premium na kosmetyki DANO-NODA. „Przy tamtej okazji musieliśmy z uwagą stworzyć kombinację tektury, farb, lakierów i utwardzania UV, by poradzić sobie z ogromnymi obciążeniami powodowanymi przez dużą liczbę zgięć” - przypomina sobie Rainer Kuhn, dyrektor zarządzający Aliansu. „Teraz z dumą ogłaszam, że ta wiedza staje się stałym elementem naszej sieci”.

Prócz wspierania obecnego projektu Better Human, Zeller+Gmelin będzie dodatkowo uczestniczył we wszystkich wspólnych prezentacjach Aliansu na imprezach targowych.

„W imieniu wszystkich członków witam Zeller+Gmelin w Aliansie PrintCity” - kończy Kuhn.

Na podstawie informacji PrintCity Alliance opracował TK

Na zdjęciu: Marcus Ruckstädter i Rainer Kuhn podczas Międzynarodowego Spotkania Sprzedawców Zeller+Gmelin w lutym 2020 r.