hubergroup głównym dostawcą farb na etykiety Carlsberga
17 Oct 2018 12:41

Światowe zapotrzebowanie na produkty przyjazne dla środowiska rośnie z roku na rok; dla właścicieli marek oznacza to nie tylko konieczność dopasowania do oczekiwań klientów oferty produktowej, ale dodatkowo opakowań i materiałów do ich produkcji. Z tego względu hubergroup, czołowy producent farb drukarskich, w połowie 2017 r. jako pierwsza firma z tego sektora wypuściła na rynek serię farb i lakierów z certyfikatem Cradle to Cradle, przeznaczonych do offsetu i wklęsłodruku zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju.

Elementem ambitnego programu prośrodowiskowego „Together TowardsZERO” firmy Carlsberg jest oferowanie bardziej ekologicznych produktów; w tym celu browar dokonał przeglądu kompletnego łańcucha wartości w poszukiwaniu usprawnień w dziedzinie opakowań – włączając w to etykiety na piwa. To dlatego przedsiębiorstwo postawiło na hubergroup jako głównego dostawcę atramentów do produkcji etykiet na wybrane rynki.

W trakcie wyjątkowej wrześniowej imprezy zorganizowanej przez Carlsberga w Kopenhadze firma zaprezentowała innowacje przygotowane wspólnie z hubergroup, podkreślając w obecności zgromadzonych przedstawicieli prasy branżowej zaangażowanie partnera w opracowywanie lepszych i bardziej ekologicznych farb: „Farby do druku mają ogromny wpływ na odzysk opakowań, ponieważ często są one poddawane recyklingowi z włóknami papieru. Z myślą o poprawie skali odzysku etykiet Carlsberga na wybranych rynkach stosujemy farby Eco-Offset Ink Premium Plus, które posiadają Srebrny Certyfikat Cradle to Cradle” - wyjaśnił Julian Marsili, dyrektor ds. marki w Grupie Carlsberg.

Na podstawie informacji hubergroup opracował TK