III edycja Label Innovations, czyli „Co mówi Twoje opakowanie?”
28 Mar 2018 09:23

W trakcie targów Packaging Innovations, 17 kwietnia br., odbędzie się konferencja „Co mówi Twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet”. Jak przekonują jej organizatorzy, to idealne spotkanie dla właścicieli firm produkcyjnych, Brand Managerów, Działów Marketingu i Grafików oraz osób zainteresowanych kompleksowym podejściem do kreowania wizerunku swoich produktów za pomocą opakowania.

W programie konferencji zostaną poruszone kwestie: nowych możliwości uszlachetniania opakowań; aspektów związanych z ochroną prawną wizerunku marki; sposobów na dostosowanie opakowania do wieku konsumenta; oraz technik kreatywnego projektowania etykiet i opakowań.

W trakcie spotkania odbędą się prelekcje:

- Arletty Miciukiewicz –Dutt, radczyni prawnej w Kancelarii Patentowej JWP, na temat: „Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej”, która opowie, w jaki sposób zrobić z opakowania znak rozpoznawczy swojego produktu i zabezpieczyć go przed nieuczciwą konkurencją;

- Renaty Nestorowicz, doktorki Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na temat: „Design opakowania a wiek konsumenta”, czyli jak dostosować opakowanie do wieku konsumenta i kiedy warto podkreślać ten wiek na opakowaniu;

- Jacek Kłosiński, grafik kreatywny, trener, bloger, na temat: „Tak powstaje dzieło –najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań i etykiet”, czyli jak stworzyć projekt, który przyciągnie wzrok konsumenta i gdzie szukać inspiracji;

- Jacek Bisiorek, właściciel firmy Splinx, na temat: „Kolory przyszłości- unikalne zastosowanie farb i lakierów” - czy farba to tylko kolor? Jak farby reagują na temperaturę, i które świecą w ciemności?;

- Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf, na temat: „Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają”, czyli: czy zawsze przychodzisz po wydruk i wychodzisz z dobrą etykietą?;

- Arkadiusz Janke, Business Manager w Pc Print, na temat: „Sztuka uszlachetniania opakowań i etykiet”, czyli co powoduje, że jedne opakowania są bardzo widoczne, a inne konsument nie zwraca uwagi? Ja się wyróżnić wśród konkurencji?.

Szczegółowe informacje na temat konferencji znajdą Państwo na stronie: www.labelinnovations.pl.

Bilety są dostępne na stronie: https://labelinnovations.pl/sklep/.

Źródło: Etigraf etykiety.pl