Koenig & Bauer rekomenduje farby hubergroup
29 May 2018 10:54

Koncern Koenig & Bauer rekomenduje używanie farb hubergroup w offsetowym druku arkuszowym na swych maszynach serii Rapida. Obie firmy zdecydowały się na zawiązanie strategicznego partnerstwa, którego celem jest oferowanie klientom doskonałego serwisu i najwyższej jakości usług. Farby z gwarancją jakości „Rekomendowane przez Koenig & Bauer” są już dostępne w sieci sprzedaży hubergroup.

Użytkownicy maszyn Rapida drukujący farbami hubergroup skorzystają na doświadczeniach Koenig & Bauer w stosowaniu tych farb. Obaj partnerzy będą nadal oceniać i optymalizować swą ofertę pod kątem zmieniających się potrzeb rynku. Rezultatem będzie niezmienna, powtarzalna i wysoka jakość drukowanych produktów. W ten sposób standaryzacja procesów osiąga nowy poziom – czytamy w komunikacie hubergroup.

Dirk Winkler, odpowiedzialny za wdrażanie nowych technologii w dziale KBA-Sheetfed, mówi: „Dostrzegam szczególne korzyści w optymalizacji wydajności i stabilności układu farba-woda. Dodatkowo połączenie maszyny i farby zapewnia doskonałą wyrazistość kolorów oraz wysoki kontrast druku, a także świetny druk apli. Do tego jednak niezbędna jest współpraca przy opracowywaniu nowych systemów farbowych i ich standaryzacji, a także – naturalnie – wsparcie użytkowników np. z obszaru opakowań spożywczych.”

Thomas Kleps, szef sprzedaży hubergroup na Europę, podkreśla korzyści z tej współpracy dla drukarni: „Nasi klienci doceniają wyjątkowe usługi hubergroup w zakresie technologii aplikacji farb i optymalizacji procesów. Bliska współpraca z Koenig & Bauer będzie sprzyjać dalszemu rozwijaniu tej wiedzy, a nasi wspólni klienci bezpośrednio skorzystają na rozwoju swego biznesu. Zagwarantujemy im tę sam najwyższy standard jakości oraz farby spotowe dla wszystkich segmentów offsetowego druku arkuszowego – czy to komercyjnego, opakowaniowego, produktów spożywczych czy etykiet”.

Podobnie jak ze swymi innymi partnerami, KBA-Sheetfed współpracuje z hubergroup globalnie w obszarze sprzedaży, szkolenia klientów oraz rozwoju produktów. Dodatkowo eksperci z obu firm regularnie wymieniają swoje poglądy w trakcie warsztatów.

Na podstawie informacji hubergroup opracował TK