Nowy szef działu serwisowego w EyeC
16 May 2019 11:28

Firma EyeC, z myślą o dalszym wzmacnianiu oferty globalnych usług serwisowych, mianowała Thomasa Albersa na szefa działu Service and Application (usług i aplikacji) działającego w jej hamburskiej centrali. Jako producent systemów inspekcyjnych EyeC jest jedynym dostawcą na rynku, który gwarantuje zachowanie najwyższej jakości druku (m.in. pudełek składanych, etykiet, ulotek i opakowań giętkich) w całym procesie produkcyjnym.

Na swym nowym stanowisku Thomas Albers będzie mógł wykorzystać blisko 20-letnie doświadczenie w zakresie cyfryzacji materiałów archiwalnych oraz rozległą wiedzę na temat technologii wizyjnej oraz ochrony i doskonalenia danych cyfrowych. Jako technik serwisu w terenie od października 2014 r. zdobył dogłębną wiedzę dotyczącą rozwiązań do inspekcji offline'owej w firmie EyeC (seria Proofiler). Na swym poprzednim stanowisku zastępcy dyrektora ds. serwisu zajmował się koordynacją i priorytetyzacją globalnych zadań serwisowych oraz kierował, między innymi, komunikacją z międzynarodowymi klientami i partnerami w zakresie dystrybucji. Oprócz czuwania nad zgodnością z umowami wsparcia i konserwacji oprogramowania, obecnie jest on odpowiedzialny za jakość usług serwisowych oraz osobiste kierowanie departamentem.

„Potrzeby związane z systemami do inspekcji druku stają się coraz bardziej złożone, a to wymaga elastycznych koncepcji serwisowania i szybkiej odpowiedzi na pytania klientów. Aby w nadchodzących latach zagwarantować najwyższą jakość usług serwisowych, zamierzamy kontynuować rozwój naszych koncepcji szkoleniowych oraz – w przyszłości – zwiększyć nasz personel. Jako zespół możemy zagwarantować, że EyeC nadal będzie postrzegane jako kompetentny dostawca doskonałego serwisu nastawionego na potrzeby rynku” - powiedział Thomas Albers.

Na podstawie informacji EyeC opracował TK