Brązowa nagroda POPAI Award dla firmy Thimm
27 May 2019 11:48

Firma Thimm odniosła wielki sukces: jury międzynarodowego konkursu POPAI D-A-CH Awards nagrodziło kreatywny, zaprojektowany dla Hardenberg-Wilthen AG ekspozytor w postaci tuk-tuka brązową statuetką Indianina w kategorii „Napoje”. Wyróżniony ekspozytor paletowy stanowi w punkcie sprzedaży wyjątkowo atrakcyjną scenografię dla alkoholi Opihr Oriental Spiced Gin. Wręczenie nagród odbyło się 8 maja podczas dużej gali we Frankfurcie.

Główne zadanie w trakcie projektowania i produkcji tego ekspozytora paletowego dla dolnosaksońskiego producenta alkoholi Hardenberg-Wilthen AG polegało na stworzeniu takiej koncepcji, która w punkcie sprzedaży przyciągnie uwagę jak największej liczby klientów i zaciekawi ich. Z tego względu firma Thimm położyła szczególny nacisk na to, aby ekspozytor ściśle nawiązywał do produktu. Ponieważ Opihr Oriental Spiced Gin charakteryzuje się intensywnym, specjalnym smakiem orientalnych przypraw pochodzących z krajów historycznego korzennego szlaku, motywem przewodnim stał się typowy indyjski tuk-tuk. Stworzona w ten sposób trójkołowa autoriksza wyróżnia się egzotycznym wyglądem i jest bardzo rozpoznawalna, a ponadto celowo budzi skojarzenie z orientalną nutą smakową ginu tej marki.

Przy użyciu niewielu materiałów tradycyjny ekspozytor został przekształcony na zwracający na siebie uwagę tuk-tuk ekspozycyjny o indyjskim charakterze. Stworzono kolorową otoczkę palety, a w jej przedniej części zawieszono wykrój z konturowymi wytłoczeniami. Powstały w ten sposób niezamknięty pierścień można bez problemu ustawić wokół dostępnego ekspozytora 1/4 Chep.

„Połączenie wydajnych materiałowo i niedrogich rozwiązań z kreatywnym projektem sprawiło, że tuk-tuk na gin Opihr stanowi prawdziwą atrakcję w sklepach” - mówi Michael Weber, kierownik marketingu korporacyjnego w Thimm. „Cieszymy się, że jury nagradza nasze kreatywne pomysły. Świadczy to o tym, że zawsze znajdujemy najlepsze rozwiązania dla naszych klientów”.

Organizacja non-profit POPAI (Point of Purchase Advertising International) od ponad 50 lat organizuje na całym świecie konkursy marketingowe, nagradzając najlepsze prace złotymi, srebrnymi i brązowymi Indianami. W tym roku uczestnicy z Niemiec, Austrii i Szwajcarii już dziewiąty raz zgłosili do konkursu swoje produkty w ramach 15 różnych kategorii.

Źródło: Thimm