RAJA Group rośnie w siłę w sektorze B2B
12 Feb 2020 11:26

Oddziały firmy Staples Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii oraz należące do nich marki JPG, Bernard, Mondoffice oraz Kalamazoo zostały przejęte przez RAJA Group. To czołowy europejski dystrybutor opakowań. Teraz, dzięki akwizycji marek o łącznych obrotach na poziomie 320 mln funtów, firma wkracza na nowe i ekscytujące terytoria.

Skutkiem przejęcia będzie nie tylko poszerzenie oferty opakowań, ale również wkroczenie na rynki Materiałów Biurowych, Wyposażenia i Mebli we Francji, Hiszpanii i Włoszech, podobnie jak na rynek hurtowni środków czystości we Francji. To przyspieszy realizacje firmowej strategii osiągnięcia pozycji globalnego dostawcy i wspomoże Grupę w organicznym rozwoju dzięki wszechstronnej ofercie produktowej,

To wszystko dzieje się w wyjątkowej chwili dla RAJA Group, która rozpoczęła właśnie swój 65. działalności w biznesie. Akwizycja pozwoli na osiągnięcie poziomu 1 mld euro sprzedaży w miarę, jak firma rozwija swoją udaną strategię działalności oraz rozpoczyna nową fazę rozwoju w Europie.

Zgoda na przejęcie JPG, Bernard, Mondoffice oraz Kalamazoo to wstęp do serii inwestycji środków RAJA Group w te historyczne marki i zawiązania partnerstwa, które wzmocni je jeszcze bardziej i pozwoli na dalszy rozkwit. Wskutek transakcji powstanie 3 tys. nowych miejsc pracy, a przejęte marki – po niezbędnej relokacji zespołów i departamentów - będą cieszyć się autonomią operacyjną.

W drugiej fazie RAJA Group zamierza wdrożyć zasady panujące w rodzinnym biznesie we wszystkich przejętych markach i opracować średnio- i długoterminową strategię, która pozwoli na wdrożenie synergii we wszystkich obszarach działalności. Pozwoli to na umocnienie związków ze spółką-matką i stworzenie silnego strategicznego partnerstwa z korzyścią dla klientów, pracowników i partnerów.

Na podstawie informacji RAJA Group opracował TK