Sitma wycofuje się z drupy i zapowiada nową cyfrową strategię
12 Aug 2020 09:34

Włoska firma Sitma, ugruntowany na rynkach międzynarodowych producent systemów pakowania, jest kolejnym przedsiębiorstwem, które podjęło decyzję o wycofaniu się z udziału w przyszłorocznych targach drupa. Poniżej pełne brzmienie komunikatu firmy:

„Obecny rok stoi pod znakiem zmiany planów oraz ważnych wyborów, i decyzja o nieuczestniczeniu w drupa 2021 była podyktowana dokładnie tymi względami.

Przez ponad 40 lat drupa była dla naszej firmy, lidera w sektorze postpressu, wydarzeniem z kategorii 'nie do przegapienia'. W Sitma zmiany kojarzymy z możliwościami; zamierzamy skoncentrować się na pozytywnych stronach ostatnich wydarzeń. Rok 2020 był rokiem koronawirusa, ale także rokiem cyfrowego skoku – tym, w którym wszelkie długoterminowe projekty związane z wdrażaniem platform wymiany danych, sprzedaży internetowej, reklamy cyfrowej, rozszerzonej rzeczywistości i Internetu Rzeczy doznały gwałtownego przyspieszenia i stały się absolutnym priorytetem.

Decyzja o wycofaniu się z drupa w 2021 r. to element odświeżonego planu strategicznego, który czyni z cyfryzacji oraz zrównoważonego rozwoju stabilną podstawę strategicznego rozwoju. Sitma pozostanie obecna na tym rynku i dostępna dla swoich klientów i partnerów, ale w inny sposób.

Pozostawanie blisko – nawet z oddalenia – to jedna z najważniejszych nauk płynących z obecnej pandemii. Nawet jeśli nie będziemy fizycznie obecni w Düsseldorfie, utrzymamy bliskość z naszymi interesariuszami za pośrednictwem innowacyjnych i odświeżonych kanałów cyfrowych, wykorzystując nowe typy 'wystaw', takie jak Wirtualne Dni Otwarte oraz Webinary.

Działając w duchu, który jest bardziej cyfrowy i bardziej zielony, Sitma pozostanie punktem odniesienia w świecie opakowaniowego postpressu, oferując innowacyjne i jakościowe rozwiązania, z ekologią – reprezentowaną głównie przez opakowania z papieru – jako źródłem nowych pomysłów.”

Na podstawie informacji Sitma opracował TK