Steffan Gold nowym dyrektorem generalnym Logopak
25 Jul 2019 09:18

Firma Logopak Systeme GmbH & Co.KG, czołowy producent zintegrowanych logistycznie systemów etykietowania, oprogramowania oraz drukarek kodów kreskowych i przemysłowych maszyn drukujących, ma nowego dyrektora generalnego. 55-letni Steffan Gold, wspólnie z Dietrichem Barschem, będzie kierował zespołem działających globalnie ekspertów ds. etykietowania z Hartenholm (okolice Hamburga, Niemcy).

Nowy dyrektor wnosi do firmy 17-letnie doświadczenie w roli menadżera firm high-tech działających w sektorze inżynierii mechanicznej oraz technologii pomiarowej. Wcześniej Gold pracował w Trioptics GmbH, rynkowym liderze w zakresie technologii pomiarów optycznych dla branż elektroniki użytkowej, medycznej oraz motoryzacyjnej.

Gold zamierza koncentrować swoją uwagę na kwestiach sprzedaży, marketingu i serwisu. W związku z tym centralnym elementem swych działań zamierza uczynić dalszy strategiczny rozwój firmy oraz wzmacnianie jej obecnego potencjału rynkowego. Koncentracja na kliencie to również jeden z kluczowych celów nowego dyrektora generalnego.

„Przez ponad 40 lat Logopak stał się synonimem tworzenia niezawodnych maszyn najwyższej jakości i zyskał pozycję czołowego producenta logistycznie zintegrowanych systemów etykietujących. Trendy w rodzaju rosnącej globalizacji, e-handlu oraz procesów i łańcuchów tworzenia wartości za pośrednictwem sieci zmierzają w kierunku korzystnego rozwoju rynku. Dzięki naszym międzynarodowym organizacjom sprzedaży i serwisu skoncentrowanym na klientach, a także innowacyjnej ofercie produktów i usług, wykorzystamy ten globalny potencjał rozwojowy. Nie mogę się doczekać wyzwań stawianych przez ten ekscytujący rynek oraz przez tę dobrze prosperującą firmę o bogatych tradycjach” - mówi Steffan Gold.

Na podstawie informacji Logopak opracował TK