ZALOGUJ SIĘ
SUBSKRYBUJ
Toggle navigation
Home
O nas
Video
Archiwum
Kontakt
Dostawcy
Maszyny pakujące i logistyczne
Materiały i urządzenia do produkcji i etykiet
Oprogramowanie MIS/ERP dla branży opakowań
Maszyny i materiały do produkcji opakowań z papieru i tektury
Materiały i podłoża do produkcji opakowań
Producenci
Opakowania szklane i metalowe
Tworzywa sztuczne: producenci opakowań oraz dostawcy materiałów i urządzeń
Producenci etykiet
Opakowania z papieru i tektury – producenci opakowań
LISTOPAD 2019
Polska może zrównać się z Niemcami w eksporcie opakowań
Opakowania należą do polskich specjalności eksportowych.
Folie BOPP beneficjentem zrównoważonego rozwoju
Popyt światowych rynków na folie BOPP rósł w ostatnich 5 latach w średniorocznym tempie niemal 5%.
Młode firmy przejmują pałeczkę
Start-upy to synonim nowych ścieżek w branżowym rozwoju i niekonwencjonalnych rozwiązań technologicznych.
Nowa platforma EFI upraszcza procesy produkcji pudełek
Firma EFI wprowadziła na rynek nowe, wysokowydajne uzupełnienie platformy MarketDirect.
Zrównoważony rozwój i etyka w świecie opakowań premium
Z przeprowadzonych badań wynika, że dla 71% klientów fakt wyprodukowania opakowania ze zrównoważonych lub odnawialnych źródeł jest „całkiem” lub „nie
Nowy system do druku termicznego na foliach etykietowych
DTM Print wypuszcza na rynek nowy system DT FX810e do termicznego druku na foliach etykietowych.
Vetaphone osiąga poziom Przemysłu 4.0
Firma Vetaphone osiąga właśnie nowy poziom czwartej rewolucji przemysłowej, zwanej Przemysłem 4.0.
DuPont świętuje 1500 instalacji systemu Cyrel Fast
Obecna, 2. generacja systemów Cyrel Fast firmy DuPont to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów.
Celmacch Chroma Evo 1700 w Toscana Ondulati
Włoski producent opakowań Toscana Ondulati zainwestował niedawno w maszynę fleksograficzną Chroma.
Butelki z piwem mogą stracić papierowe etykiety
Debiut rynkowy butelek produkowanych nowatorską metodą odbędzie się w W. Brytanii.
Rynek systemów kodujących i znakujących do 2024 roku
Przestrzeganie standardów regulacyjnych odgrywa kluczową rolę w sektorze kodowania i znakowania na rynku żywności i napojów.
Czy systemy kodujące i znakujące uchronią nas przed fałszerstwami?
Fałszowanie żywności to zjawisko globalne i ciągle ewoluujące.
Nowy oręż w walce z fałszerstwami wina
Firmy Toppan Printing i Amcor porozumiały się w kwestii rozwiązania, które utrudni fałszowanie produktów alkoholowych.
Technologie znakowania i etykietowania w zabezpieczaniu opakowań
Zabezpieczanie towarów to bardzo istotna kwestia z punktu widzenia prawnego, ale również marketingowego.
Nieprzerwane wiązanie przez całą dobę
Wysokowydajne procesy produkcji oraz sprawne operowanie różnej wielkości produktami to wymagania stawiane w nowoczesnej intralogistyce.
Aby uniknąć odpadów plastikowych w procesie stabilizacji palet, Robatech opracował prostą i skuteczną alternatywę.
Ishida usprawnia procesy naważania i kontroli jakości
Zaawansowane systemy automatyki sprawdzają się w procesach ważenia, pakowania, etykietowania i przemieszczania produktów.
Nowy wysokowydajny traysealer TSA 1200
Nowy model maszyn do pakowania w atmosferze modyfikowanej, SKIN lub VACUUM od firmy Ulma.
Farba jak kameleon
Badacze opracowali recepturę przełomowej farby w sprayu.
Lakier firmy Dow doceniony za innowacyjność
Koncern Dow zaprezentował nowy optyczny lakier rozpuszczalnikowy przeznaczony do uszlachetniania opakowań giętkich.
Wybieramy opakowania z mniejszą ilością plastiku
62% europejskich konsumentów byłoby skłonnych zapłacić więcej za produkty w opakowaniach z mniejszą ilością tworzyw sztucznych.
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku
Poradzenie sobie z problemem plastikowych zanieczyszczeń wymaga fundamentalnej zmiany systemowej.
Czy technologia BP Infinia zmieni oblicze recyklingu PET?
Koncern BP opracował udoskonaloną technologię recyklingu o nazwie BP Infinia.
Rekordy recyklingu opakowań szklanych
Najnowsze dane branżowe – opublikowane przez FEVE dają powody do optymizmu.
Piątka za segregację
Segregacja odpadów to jedno z podstawowych działań, dzięki którym każdy z nas może realnie wpłynąć na ochronę środowiska naturalnego.
Opakowanie jako „znak”?
Package as a „sign”?
Elementy koncepcji marketing mix i rola opakowania w kompozycji marketingowej
Components of the marketing mix concept and the role of packaging in this concept.
Ostatnie wydanie
Newsletter
Zamów Newsletter