Pojemnik pomaga nowym produktom na rynku żywności dla niemowląt
5 Dec 2016 14:32

rpc2016-141-superfos-lovemade-baby-food-pot-1Ze względu na swoją wygodę i właściwości barierowe produkowane przez RPC Superfos pojemniki SuperLock formowane wtryskowo z polipropylenu okazały się idealnym rozwiązaniem dla nowej serii gotowych do spożycia, ekologicznych produktów spożywczych dla niemowląt znajdujących się obecnie na półkach dużych supermarketów w Szwecji.

Lovemade jest dziełem Silvii Wulff, duńskiej przedsiębiorczyni i matki dwojga dzieci. Produkty w ośmiu wersjach smakowych wytwarzane są lokalnie, co jest w tej kategorii wyjątkowe, a do zespołu firmy należą dwaj duńscy kucharze celebryci, gwarantujący wysokiej jakości składniki, walory smakowe na wysokim poziomie i odpowiednią teksturę.

Silvia Wulff wybrała opakowanie SuperLock mieszczące 215 ml produktu z pokrywką o średnicy 95 mm i rozwiązanie to uważa za element sukcesu marki. Silvia wie z własnego doświadczenia, jak irytujące może być karmienie dziecka, kiedy pojemnik z żywnością jest za wąski:

„Jeśli chodzi o zapewnienie rodzicom łatwości użytkowania, duże znaczenie ma średnica” – wyjaśnia. „Pojemnik SuperLock ma właściwą wielkość, dzięki czemu łatwo jest pomieszać zawartość, włożyć łyżeczkę i nabrać na nią jedzenie. A do tego zakrętka wydająca kliknięcie przy zamykaniu pozwala bez problemów otwierać i zamykać pojemnik”.

Etykiety barierowe pojemnika SuperLock zapewniają długi okres trwałości produktu, dzięki czemu pojemniki z żywnością mogą być przechowywane w sklepach detalicznych w warunkach niechłodzonych obok konkurencyjnych produktów sprzedawanych w szklanych opakowaniach. Na rynku żywności dla niemowląt dominują generalnie opakowania szklane, jednak Silvia Wulff uważa, że jej rozwiązanie opakowaniowe ma wszystkie poszukiwane przez nią właściwości:

„Tworzywa sztuczne są lekkie, co oznacza niższe koszty transportu i mniejszy wpływ na środowisko. Cenię także to, że pojemniki SuperLock nadają się do sterylizacji w autoklawie, dzięki czemu możemy zapewnić odpowiedni okres przechowywania, a jednocześnie dostarczać czyste i naturalne produkty bez potrzeby stosowania dodatków i konserwantów. Oprócz tego pojemnik może być używany w domu ponownie wiele razy, co podnosi wartość naszego produktu”.

Atrakcyjna grafika na etykietach wzmacnia oddziaływanie Lovemade w punkcie sprzedaży, a dno opakowania jest przezroczyste i dlatego w czasie zakupu można obejrzeć zawartość, co pozwala opakowaniu komunikować autentyczność, świeżość i zdrowe wartości odżywcze produktu.

Silvia Wulff stwierdziła na koniec: „Naszym celem jest sprzedaż produktu, który całkowicie przenosi żywność dla niemowląt na wyższy poziom: ekologiczne składniki wysokiej jakości przyrządzone według przepisów wykwintnej kuchni, podane w bezpiecznym, lekkim i przyjaznym dla użytkownika opakowaniu, które może być wykorzystywane w domu jeszcze wielokrotnie”.

Silvia Wulff współpracuje z wiodącym dostawcą markowych produktów spożywczych w krajach nordyckich, Orkla Foods Sweden.

Źródło: RPC