ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI „NEWSLETTER”
REGULAMIN
Dane kontaktowe:
1) adres pocztowy:
Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy
ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
2) adres poczty elektronicznej: biuro@opakowanie.pl
4. W ramach usługi wysyłana jest przez Usługodawcę, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na podany przez Usługobiorcę adres poczty elektronicznej informacja w formie wiadomości elektronicznej. Usługa świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
5. Wiadomość elektroniczna zawiera informacje na temat rynku opakowań.
6. Wiadomość elektroniczna wysyłana jest nie rzadziej niż co 14 dni
7.Każda wiadomość elektroniczna zawiera:
1) informację o Alfa-Print Sp. z o.o. jako nadawcy Newslettera,
2) informację o sposobie rezygnacji z usługi Newsletter lub zmianie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy, na który wysyłany jest Newsletter.
8. Korzystanie z usługi możliwe jest za pośrednictwem urządzenia z dostępem do sieci internetowej i poczty elektronicznej.
9. Zamówienie usługi „Newsletter” następuje poprzez dokonanie przez Usługobiorcę następujących czynności rejestracyjnych na stronie internetowej www.opakowanie.pl
1) podanie adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) w formularzu zamieszczonym na stronie internetowej,
2) zaakceptowanie Regulaminu,
3) naciśnięcie (kliknięcie) na przycisk „Zapisz się!”,
4) naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego zawarcie umowy zamieszczonego w przesłanej przez Usługodawcę wiadomości elektronicznej.
10. Naciśnięcie (kliknięcie) linku potwierdzającego zawarcie umowy powoduje dodanie adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy (adresu e-mail) do listy wysyłkowej.
11. Podanie w formularzu rejestracyjnym adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail) Usługobiorcy jest niezbędne do świadczenia usługi.
12. Administratorem danych osobowych Usługobiorców przekazanych w związku z korzystaniem z usługi jest Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
13. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
14. Zakazuje się Usługobiorcy dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
15. Rozwiązanie umowy następuje poprzez naciśnięcie (kliknięcie) linku „Wypisz się” znajdującego się w wiadomości elektronicznej.
16. Reklamacje dotyczące usługi „Newsletter” można składać:
1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@opakowanie.pl
2) telefonicznie, dzwoniąc na numer 22 828-14-00 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta dzwoniący).
17. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (adres e-mail) podany podczas rejestracji dotyczącej usługi oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację. Rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od daty złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
18. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu poinformowania o zmianach Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że zmieniony Regulamin będzie wiązać Usługobiorcę, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie nie oświadczy on o rezygnacji z usługi „Newsletter” w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.
19. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie w siedzibie spółki: Alfa-Print Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, przy ul. Świętokrzyskiej 14a, 00-050 Warszawa.
20. Regulamin wchodzi w życie dnia 25 maja 2018 roku.