Sekrety smaku w projekcie SaltPepper Brand Design
12 Jan 2016 11:20

Agencja SaltPepper Brand Design przygotowała dla marki Herbapol serię trzech opakowań syropów, wyprodukowanych z myślą o chłodniejszej aurze i potrzebie sporządzania przez konsumentów smacznych, rozgrzewających napojów.

Powierzone agencji zadanie polegało na zaprojektowaniu specjalnych folii na butelki – tzw. sleevów, które działałyby na wyobraźnię. Miały przywoływać wieczory przy kominku i tajemnicze opowieści, w trakcie których każdy łyk napoju smakuje wyjątkowo. Firma rozpoczęła pracę od wymyślenia odpowiedniej nazwy, która podkreśla ciekawe ingrediencje syropów, takie jak imbir, pigwa z miodem, goździki, śliwki… Zagadkowy, oryginalny smak był dla projektantów tak ważny, że postanowiono zaproponować nazwę Sekrety smaku.

Butelki zaprojektowane zostały z wykorzystaniem walorów ciepłych barw oraz pełnych światła, wyrazistych zdjęć. Znak kategorii, z wykreowaną przez agencję nazwą został umieszczony na dodatkowym liściu sąsiadującym z logotypem marki. Na szyjce butelki znalazła się informacja o specjalnym korku, który pozwala na ekonomiczne wykorzystanie produktu. Cała seria syropów stanowi rozpoznawalną, systemową serię i doskonale wpisuje się w klimat świątecznych, wieczornych spotkań.

Źródło: SaltPepper Brand Design