Tetra Pak uczestnikiem spotkania z komisarzem Philem Hoganem
25 Oct 2017 11:00

Europejski komisarz ds. rolnictwa i rozwoju wsi – Phil Hogan – oraz Dyrektor Generalny DG Agri
Jerzy Plewa spotkali się na mlecznym śniadaniu z przedstawicielami kilku największych
firm branży mleczarskiej w Polsce. W gronie uczestników była także Kinga Sieradzon,
Dyrektor Generalna Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski.
„Podczas śniadania omawiane były najważniejsze problemy europejskiego rynku mleka” –
powiedziała Agnieszka Maliszewska, organizator Forum Spółdzielczości Mleczarskiej
i śniadania. „Spotkanie przebiegało w niezwykle miłej i ciepłej atmosferze. Było dobrą okazją
do wymiany poglądów i rozmowy o przyszłości sektora mleczarskiego.”
W spotkaniu uczestniczyli również polski Minister Rolnictwa Krzysztof Jurgiel, Minister
Rolnictwa Litwy Bronius Markauskas, Wiceminister Rolnictwa Czech Jiří Šír oraz Prezydent
EDA Michal Nalet.
Tetra Pak jest Strategicznym Partnerem Forum Spółdzielczości Mleczarskiej i wspiera
wydarzenie już po raz 15. z rzędu. W tym roku został zaprezentowany wykład poświęcony
trendom w rozwoju potrzeb konsumentów w zakresie żywności płynnej i opakowań. Firma wierzy w „dobre opakowania” czyli takie, które pomagają konsumentom utrzymać zdrowe nawyki
żywieniowe, nie obciążają środowiska, są funkcjonalne i wygodne. Coraz więcej
konsumentów chce podejmować świadome decyzje zakupowe. W tym kontekście została
rozpoczęta w 2017 kampania „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie”. Dzięki niej Tetra Pak
rozpoczęła dyskurs na temat opakowań i ich wpływu na środowisko i zdrowie człowieka.
„Możliwość uczestnictwa zarówno w śniadaniu z tak znamienitymi gośćmi, jak
i współtworzenia całego Forum Spółdzielczości Mleczarskiej to dla nas ogromne wyróżnienie
i szansa” – powiedziała Kinga Sieradzon, Dyrektor Generalna Tetra Pak. „Naszym celem jest
pozostawanie nie tylko dostawcą dla sektora mleczarskiego, a partnerem, który może
kompleksowo wspierać swoich klientów zarówno na poziomie oferowanych produktów
i technologii, jak i transferu wiedzy. Uczestnictwo w Forum wspólnie z naszymi klientami oferuje
nam przestrzeń na wzmocnienie takich relacji” – dodała Kinga Sieradzon.
W wydarzeniu wzięło udział blisko 230 gości. Podczas Forum Tetra Pak zaprezentowała także
swoje stoisko promocyjne poświęcone kampanii „Dobre Opakowanie Ma Znaczenie”, na
którym były dostępne raporty konsumenckie.
Źródło: Tetra Pak