UNITED CAPS świętuje kamień milowy w swojej produkcji
5 Dec 2018 08:34

30 listopada br. w węgierskim zakładzie należącym do UNITED CAPS, międzynarodowego producenta zakrętek i zamknięć, odbyła się uroczystość z okazji wyprodukowania w tym roku 10 miliardów zakrętek – po raz pierwszy w historii spółki. Dziesięciomiliardowa zakrętka, zwana potocznie DOUBLEFLOW, była przeznaczona dla segmentu olejów jadalnych.

Zakład zlokalizowany w Dunavarsány na Węgrzech specjalizuje się głównie w produkcji kapsli i zakrętek dla olejów jadalnych oraz napojów i wód mineralnych. Zgodnie ze strategią UNITED CAPS „BLISKO CIEBIE” - czyli działalności możliwie najbliżej klienta dla jego wygody - zakład w Dunavarsány stanowi swoistą bramę otwierającą spółce drogę do Europy Centralnej i Wschodniej. Spółka dostarcza usługi licznym znanym markom w tym regionie, łącznie z polską marką oleju Wielkopolskiego Grupy Princes. UNITED CAPS kontynuuje inwestycje w węgierskim zakładzie – rozpoczęta została już budowa nowej linii produkcyjnej oraz dostosowaniu zakładu pod kolejne.

„Jesteśmy niezmiernie dumni z wyprodukowania 10 miliardów zakrętek” - mówi prezes zarządu UNITED CAPS, Benoit Henckes. „To kamień milowy, który podkreśla zaufanie rynku dla marki UNITED CAPS. To znak niezawodności, honorowe odznaczenie. Nasza innowacyjna zakrętka DOUBLEFLOW była tą dziesięciomiliardową. Nie staramy się za wszelką cenę produkować co roku jak największej liczby zakrętek. Jednakże w tym roku jesteśmy wyjątkowo dumni, że udało się nam aż 10 miliardów razy wykonać najlepszą na rynku zakrętkę”.

UNITED CAPS uczcił ten sukces imprezą w zakładzie w Dunavarsány (Węgry), w którym powstała rekordowa nakrętka. Podczas imprezy głos zabrał Prezes zarządu Henckes oraz Dyrektor zakładu w Dunavarsány Szabolcs Szili; ten ostatni podkreślał niezwykłą satysfakcję z osiągnięcia zakładu.

DOUBLEFLOW to również precyzyjny dozownik do olejów jadalnych. Pomysłowy dzióbek DOUBLEFLOW o innowacyjnym kształcie kropli pozwala stosować różne metody nalewania oraz zapewnia doskonałą kontrolę. Jest lekki i stylowy bez uszczerbku dla funkcjonalności zapobiegającej rozlaniu, co pozostawia butelkę suchą i łatwą w obsłudze, a jednocześnie zachowuje wysoką jakość jej zawartości przez cały okres przydatności. Dostępne są liczne warianty kolorów i wzorów, co zwiększa szanse produktu na wyróżnienie się na półkach.

Dyrektor ds. marketingu oleju Wielkopolskiego, Menno Bax, dodaje: „To wspaniała innowacja. Z przyjemnością wzbogacamy nasze wyroby o nowe zakrętki DOUBLEFLOW, aby ułatwiać życie naszym klientom, a także dla wzmocnienia komunikatu promocyjnego marki i planów aktywacyjnych, które wiążemy z marką Wielkopolski na polskim rynku”.

Źródło: UNITED CAPS