UPM Raflatac odświeża ofertę dla producentów chemii gospodarczej
11 Dec 2018 11:16

Firma UPM Raflatac, jeden z największych na świecie producentów etykiet bezpiecznych dla środowiska, ogłosił wprowadzenie na rynek światowy odświeżonej oferty innowacyjnych foliowych materiałów etykietowych do produktów chemii gospodarczej.

Przywiązanie do marki ma ogromne znaczenie w segmencie chemii gospodarczej, a etykieta daje właścicielowi marki największą szansę na wywarcie wspaniałego pierwszego wrażenia i pozyskanie wiernego klienta. Etykiety te muszą zachować swoje doskonałe właściwości, nawet jeśli są często używane w wilgotnych lub mokrych warunkach oraz mają styczność z rozlaną zawartością. Rozwiązania etykietowe firmy UPM Raflatac konsekwentnie zaspokajają potrzeby marek w zakresie różnych typów opakowań — sztywnych, plastycznych, elastycznych, dużych butelek, a nawet opakowań wielokrotnie zamykanych.

Właściciele czołowych marek stawiają na zrównoważony rozwój. Linia etykiet do produktów chemii gospodarczej firmy UMP Raflatac obejmuje szeroką gamę ekologicznych produktów, które pomogą właścicielom marek zaspokoić popyt na opakowania przyjazne środowisku, ograniczyć produkcję odpadów oraz zużycie wody i energii elektrycznej, a także promować gospodarkę odzysku. Przykładem są innowacyjne produkty, takie jak etykiety zmywalne firmy UPM Raflatac zatwierdzone przez Stowarzyszenie Przetwórców Plastiku (Association of Plastic Recyclers, APR) i klej RW85C do stosowania na pojemnikach PET oraz przezroczysta folia Vanish PCR, której materiał wierzchni pochodzi w 90% z recyklingu, dzięki czemu plasuje się ona na szczycie rankingu opakowań przyjaznych środowisku.

„Globalna linia materiałów etykietowych firmy UPM Raflatac do produktów chemii gospodarczej zapewnia najlepszą funkcjonalność oraz najbardziej ekologiczne parametry, dzięki czemu pozwala markom wyróżnić się na tle konkurencji” — mówi Timo Kekki, wiceprezes UPM Raflatac, SJB Materiały Foliowe. „W ramach dążenia do opracowania nowoczesnych rozwiązań etykietowych nasi eksperci z całego świata będą współpracować z markami, aby stworzyć najlepszy rodzaj etykiety dla danego pojemnika, mając również na uwadze kwestię estetyki”.

Źródło: UPM Raflatac