DS Smith otwiera nową fabrykę w Niemczech
1 Jan 1970 11:56

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

worldpressonline_grand-opening-new-ds-smith-plant-in-erlensee-inauguratedFirma DS Smith, czołowy europejski dostawca opakowań z tektury falistej, 17 listopada oficjalnie zainaugurował działalność swojej nowej fabryki opakowań i displayów w niemieckim Erlensee. Przedsiębiorstwo stanowi część programu inwestycyjnego, który ma wspomóc DS Smith w osiągnięciu ambitnego planu: podwojenia swej wielkości. Prace konstrukcyjne w Erlensee rozpoczęły się w sierpniu 2015 r. i zostały zakończone we wrześniu bieżącego roku.

DS Smith zainwestował w projekt ok. 50 mln euro: tyle pochłonęła budowa fabryki oraz wyposażenie jej w najnowocześniejsze technologie druku i obróbki. Na zakład o powierzchni 45 tys. m2 składają się części produkcyjna i logistyczna oraz pokoje konferencyjne i biura. Zastąpi on dotychczasową fabrykę DS Smith w odległym o 10 km Hanau, która przestała spełniać oczekiwania stawiane przed nowoczesnym zakładem przemysłowym. Z myślą o zwiększeniu efektywności pracy w Erlensee skoncentrowana zostanie również dotychczasowa lokalna aktywność firmy w zakresie displayów i opakowań konsumenckich.

W fabryce znajdzie zatrudnienie komplet pracowników zamykanej fabryki – 250 osób. Liczba zatrudnionych będzie rosła w najbliższych latach, co ma umożliwić DS Smith osiągnięcie celów ambitnej strategii rozwoju w zakresie displayów i opakowań konsumenckich.

W Erlensee umieszczono również Impact oraz PackRight Centre, czyli miejsca, w którym klienci będą mogli zapoznać się z pełnym cyklem dostaw w rzeczywistych warunkach oraz współpracować z DS Smith przy produkcji ich idealnych opakowań. Impact Centre będzie wyglądać jak prawdziwy supermarket z zapleczem, gdzie pracownicy DS Smith wraz z klientami przyjrzą się efektywności opakowań w maksymalnie realistycznych warunkach. Z kolei PackRight Centre to miejsce, w którym klienci spotkają się ze strategami ds. opakowań z DS Smith, by wspólnie dopieszczać wzornictwo i koncepcje opakowań. Nie zabraknie również tzw. Trend & Innovation Area, gdzie goście DS Smith uzyskają informacje na temat najnowszych rozwiązań rynkowych, takich jak zastosowania rzeczywistości wirtualnej, które mają zwiększyć sprzedaż w punktach sprzedaży.

Tobias Häfner, dyrektor sprzedaży w dziale Consumer Packaging & Display na Niemcy i Szwajcarię, tłumaczy: „Poświęcamy się wspieraniu naszych klientów w możliwie najlepszy sposób, dlatego kluczowa jest dla nas pewność, że posiadamy odpowiednie instrumenty do tego celu. Nowy zakład stanowi dowód tego zaangażowania i liczymy, ze nasi klienci poczują się nim tak samo podekscytowani, jak my sami. Wierzymy, że dzięki tej fabryce stworzyliśmy największy i najbardziej efektywny zakład tego typu w Europie.”

„Blisko współpracujemy z naszymi klientami nad tworzeniem rozwiązań, które zwiększają poziom ich sprzedaży, redukują koszty oraz pozwalają zarządzać ryzykiem. Opakowania konsumenckie oraz displaye dają nam ogromne możliwości, by rozwijać się wspólnie z klientami – posiadamy wiedzę, talent oraz doświadczenie, a teraz również zakład, by zaoferować jeszcze większą wartość naszym klientom z całej Europy.”

Na podstawie informacji DS Smith opracował TK