Nowa odsłona e-katalogu firmy O-I prezentuje wartość szkła
1 Jan 1970 11:56

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma Owens-Illinois (O-I) Europe wprowadza nową wersję katalogu online. Jego celem jest zainspirowanie producentów żywności i napojów do wyboru szkła.

„Poprzez katalog chcemy pomóc im w zidentyfikowaniu wyraźnych trendów konsumenckich, w których markowe opakowania szklane mogą wspierać rozwój działalności” - powiedziała Marie-Laure Susset, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w O-I Europe.

Strona zawiera szczegółową analizę aktualnych trendów konsumenckich, takich jak wzrost znaczenia bardziej zmysłowych i wyrafinowanych smaków, zdrowia i dobrego samopoczucia, a także redefinicję wartości i coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Witryna zawiera także sekcję „Success Stories” ilustrującą wybrane, najbardziej innowacyjne projekty O-I, demonstrując zarówno nieodłączne możliwości projektowe szkła, jak i doświadczenie projektantów. Dzięki tym unikalnym umiejętnościom projektowym O-I w Europie wypracował nowe, zgodne z najnowszymi trendami, metody dekoracji szkła.

„Jedną z największych zalet tej witryny dla klientów jest to, że dostarcza ona wszystkich potrzebnych i kluczowych informacji i inspiracji na temat opakowań szklanych w jednym miejscu oraz w formacie, który jest ciągle aktualizowany” – podkreśla Arnaud Auiouannet, Szef Sprzedaży i Marketingu.

Katalog jest dostępny na stronie: www.glass-catalog.com

Źrodło: Owens-Illinois