W trakcie 18. sympozjum poligraficznego firmy Chespa, które odbyło się w naszym kraju 19 listopada br., swoją koncepcję zaprezentowała m.in. firma Flexofit. Tematyka sympozjum koncentrowała się na nowościach oraz trendach – nie tylko w segmencie druku, ale również społecznych.
„Szanse i potencjał procesu druku fleksograficznego w Afryce” - tak brzmiał tytuł prezentacji Hansa-Petera Hormanna, dyrektora generalnego firmy Flexofit. Ponad 300 międzynarodowych ekspertów goszczących na sympozjum miało okazję wysłuchać prelekcji dotyczącej koncepcji niedawno założonej firmy konsultingowej oraz jej działań na rynku afrykańskim i azjatyckim. Szczególny nacisk został położony na transfer wiedzy oraz szanse zapewniane przez międzynarodowe sieci współpracy.
Wśród innych wykładów znalazły się:
- prelekcja „Przyszłość ekonomiczna” prof. dra Roberta Gwiazdowskiego z Centrum Adama Smitha; „Motywacja w sporcie i biznesie” Antoniego Piechniczka, byłego trenera futbolowej reprezentacji Polski; „Innowacje w druku opakowań” Marka Siekiery, dyrektora zarządzającego firmy Chespa. Miłym dopełnieniem dnia był występ zwycięzcy konkursu „Must be the music”, Conrado Yaneza.
Hans-Peter Hormann komentuje: „Sympozjum stanowiło dla nas doskonała okazję do zaprezentowania naszego programu w Polsce. Innowacyjne podejście Chespy wpisuje się w naszą misję promowania druku fleksograficznego na świecie oraz tworzenie synergii wokół niej. Nastrój konferencji był pełen energii oraz pozytywnie stymulujący.”
Kolejne poligraficzne sympozjum firmy Chespa odbędzie się w styczniu 2016 r. z okazji 25. rocznicy powstania firmy.
Na podstawie informacji Flexofit opracował TK