Firma API – lider w dziedzinie kreacji i rozwoju atrakcyjnych wizualnie rozwiązań opakowaniowych dla największych światowych marek – wprowadza na polski rynek API Trends Folio. Polska premiera projektu odbędzie się na jej stoisku podczas targów Packaging Innovations w Warszawie, gdzie będą również prezentowane folie i laminaty z szerokiej oferty tego producenta, przeznaczone do produkcji opakowań i etykiet.
Projektem API Trends Folio kieruje David Peters – creative development manager w firmie API z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym w firmach działających w sektorach opakowań luksusowych na stanowiskach związanych zarówno z wzornictwem, jak i produkcją. Trends Folio ma stanowić źródło inspiracji dla osób zajmujących się projektowaniem opakowań, pracowników agencji reklamowych oraz właścicieli marek.
Zaprojektowane, by stanowić swego rodzaju zestaw roboczy dla projektantów i osób zajmujących się kreacją, Trends Folio będzie aktualizowane w ciągu roku i wzbogacane o trendy rynkowe i nowe zastosowania wprowadzanych na rynek folii i laminatów. Uwzględnia ono w bardzo detaliczny sposób cztery główne trendy, m.in. zastosowanie technologii cyfrowych i konwencjonalnych (w części Digital) oraz kwestie związane z wizualną oceną detali zawartych w projektach i związanej z tym swoistej „bliskości” użytkownika (w części Pause). Z pewnością każdy znajdzie tu coś dla siebie – zarówno nowi, jak i obecni klienci oraz właściciele marek.
Wiele osób z naszego zespołu ma korzenie w projektowaniu i tworzeniu opakowań, dlatego wiemy, jak cenna dla projektantów czy agencji reklamowych jest pomoc w zidentyfikowaniu najnowszych trendów – mówi David Peters. – Pakiet API Trends Folio został stworzony po to, by inspirować, a także wyznaczać trendy rynkowe na lata 2017-2018, jak również stanowić zaplecze technologiczne, m.in. w postaci konkretnych przykładów zastosowań folii i laminatów.
Zachęceni ubiegłoroczną, udaną obecnością na targach Packaging Innovations postanowiliśmy wziąć w nich udział w roli wystawcy także w tym roku. Mamy wiele do pokazania i przekazania naszym obecnym i potencjalnym klientom – minione miesiące przyniosły szereg istotnych zmian w API Group, zarówno w kontekście zrealizowanych fuzji, wprowadzenia nowych produktów, jak i specjalistycznych usług. Zwłaszcza na tych ostatnich, idąc śladem naszych kolegów z brytyjskiej centrali, będziemy chcieli skoncentrować się podczas warszawskich targów. Mamy nadzieję, że API Trends Folio – projekt dedykowany najnowszym rozwiązaniom i trendom w branży opakowań, jak też API Holonique Boutique – pakiet rozwiązań poświęconych zastosowaniom folii holograficznych spotkają się z zainteresowaniem zwiedzających. Z myślą o nich na stoisku będzie obecny m.in. David Peters – mówi Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca API Folie Polska.
Firma API zaprasza wszystkich gości targowych do odwiedzenia jej stoiska i do umawiania na nim indywidualnych spotkań w celu zapoznania się z najnowszymi trendami i uzyskania własnego, osobistego egzemplarza.
Opracowano na podstawie materiałów firmy API Folie Polska