Grupa kapitałowa Plast-Box w pierwszym kwartale 2017 roku osiągnęła 10% wzrostu sprzedaży i wypracowała 1,6 mln zł zysku netto, co przekłada się na stopę zysku netto wynoszącą 4%.
W tym okresie spółka córka Plast-Box Ukraina uzyskała 49% wzrostu przychodów, notując wartość 68 mln UAH - zysk netto wyniósł natomiast 5,4 mln UAH przy stopie 8%, a EBITDA 10,5 mln UAH (15,4%).
W pierwszych trzech miesiącach roku grupa Plast-Box kontynuowała działania proeksportowe, realizując 63% udziału eksportu w sprzedaży ogółem oraz 37,9% sprzedaży do Unii Europejskiej. „Nasz udział w rynku europejskim jest wciąż bardzo mały, co wskazuje na ogromne możliwości wieloletniego rozwoju” - komentuje Krzysztof Pióro, wiceprezes zarządu Plast-Box S.A. „Jesteśmy znaczącym wytwórcą opakowań z tworzyw sztucznych pracującym w formule B2B, który zamierza tywność w niemal wszystkich krajach na naszym kontynencie” – dodaje.
Źródło: Plast-Box