Stowarzyszenie PrintCity Alliance zaprezentuje swoją ofertę na tegorocznych wirtualnych targach drupa, koncentrując się na opakowaniach przyjaznych dla środowiska. To temat, który zyskuje na znaczeniu w globalnej skali i dlatego będzie podjęty w trakcie dwóch sesji internetowych poprowadzonych przez członków Aliansu.
drupa i PrintCity: długa tradycja partnerstwa
Członkowie sojuszu spotkali się po raz pierwszy na targach drupa w 2000 roku pod hasłem „Łączenie kompetencji”. Od tego czasu rozwinęli bliskie i owocne partnerstwo. W ubiegłym roku, z powodu pandemii koronawirusa, świętowanie 20-letniej współpracy na targach drupa 2000 musiało zostać odwołane.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, ze drupa odbędzie się przynajmniej w wirtualnym środowisku. Mamy nadzieję, że goście pozytywnie przyjmą nowy format online i wierzymy, że na webinariach dopisze frekwencja – mówi Rainer Kuhn, dyrektor zarządzający PrintCity Alliance (na zdjęciu z lewej).
Nowe próbki Better Human
Szeroko zakrojony projekt Better Human został rozszerzony i w dalszym ciągu prezentuje, w jaki sposób godzić cele środowiskowe z wysokiej jakości opakowaniami klasy premium. Nowe próbki ponownie bazują na wzornictwie bez tworzyw sztucznych, a w ich skład wchodzą zrównoważone produkty nadające się do recyklingu (podłoża, tusze, lakiery, iriodyny, dekoracje cienkowarstwowe). Zostały one wyprodukowane przy użyciu energooszczędnej technologii UV LED.
Webinaria: opakowania premium przyjazne dla środowiska
Dwie sesje w Internecie, obie z identyczną zawartością, odbędą się 21 kwietnia (w godzinach 8:40 – 9:40 czasu środkowoeuropejskiego) oraz 22 kwietnia (16:40 – 17:40 CET), co pozwoli na udział zainteresowanych tematyką słuchaczy z całego świata.
W wirtualnej drupie uczestniczyć będą następujące firmy członkowskie PrintCity Alliance: IST Metz, LEONHARD KURZ, Metsä Board oraz WEILBURGER Graphics. Dodatkowo pojawią się firmy zaangażowane w realizację projektu Better Human: KAMA, Merck oraz Zeller+Gmelin.
Opracowano na podstawie informacji PrintCity Alliance