Firma BW Packaging Systems poinformowała, że J. Alexander Mitchell objął stanowisko dyrektora ds. doskonałości operacyjnej odpowiedzialnego za rynek północnoamerykański. Jako kluczowy członek zespołu kierowniczego firmy Mitchell będzie się zajmował wdrażaniem usprawnień operacyjnych w zakresie produktów, procesów i praktyk biznesowych w ramach platformy opakowaniowej Barry-Wehmiller.
Mitchell, który posiada bogate doświadczenie w zakresie metod lean manufacturing (znanych w Barry-Wehmiller jako L3), może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem w pracy z zespołami przy podnoszeniu ich wydajności. Posiada głęboką wiedzę na temat wdrażania koncepcji i narzędzi systemu lean business oraz wykazał się zdolnościami w zakresie doskonałości operacyjnej w różnych środowiskach.
Jestem pewien, że J. przysłuży się BW Packaging Systems na wiele sposobów, usprawniając zarówno wyniki biznesowe, jak i kulturę L3 w naszych zakładach w Ameryce Północnej - powiedział Bruce Williams, wiceprezes ds. doskonałości operacyjnej w BW Packaging Systems.
Mitchell rozpoczął swoją karierę w firmie Harley-Davidson w 2001 r., gdzie zajmował szereg stanowisk w działach produkcji, rozwoju produktów oraz zarządzania dostawami. W 2014 r. pełnił funkcję dyrektora ds. Lean w Sears Holding Corporation, gdzie kierował zespołem, z którym osiągnął znaczne oszczędności finansowe. Następnie kierował wdrożeniem Rexnord Business System (RBS) dla VAG USA, oddziału Rexnord Corporation, gdzie był odpowiedzialny za implementację filozofii operacyjnej RBS i ustanowienie silnej kultury skoncentrowanej na czynniku ludzkim. Ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Generalnego firmy VAG USA, w której udało mu się odwrócić tendencję spadkową i zapewnić duży wzrost przychodów, jednocześnie przygotowując ją do udanej sprzedaży zewnętrznemu oferentowi.
W ramach swej odpowiedzialności w BW Packaging Systems Mitchell – oprócz dbania o doskonałość operacyjną oraz optymalizowanie wyników biznesowych firmy – będzie również odpowiadał za utrzymanie kultury wydajności w całym zakładzie, skupiając uwagę załogi na poprawie wyników dzięki ludzkiej wydajności, innowacjom oraz udoskonalaniu produktów, jak również na wewnętrznych procesach i praktykach, przy jednoczesnym budowaniu zaufania klientów.
Opracowano na podstawie informacji firmy BW Packaging Systems