Targi PLASTPOL są wschodnioeuropejskim liderem imprez branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i obowiązkowym punktem w kalendarzu wielu krajowych i światowych koncernów. Nie inaczej będzie w tym roku.
Tegoroczna edycja Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL jest ważnym krokiem w kierunku powrotu do przedpandemicznej jakości. Trend ten udowodniła już ubiegłoroczna, jesienna edycja. Pomimo niekorzystnego dla branży przetwórczej, jesiennego terminu i krótkiego, bo zaledwie trzymiesięcznego czasu przygotowania, organizatorom udało się przyciągnąć wszystkie ważne dla sektora marki. Wiele wskazuje na to, że w tym roku trend wzrostowy będzie kontynuowany.
Niemcy, Włochy i nie tylko na PLASTPOLU
Tegoroczna edycja to silna obecność firm i instytucji z ważnych ośrodków gospodarczych. Niemieckie, austriackie i szwajcarskie firmy od 26 lat widzą w Targach PLASTPOL ważnych klientów, nowe rynki zbytu i kluczowe kontakty biznesowe. Tak będzie i w tym roku. Targi Kielce odwiedzą m. in.: ENGEL, ARBURG, KRAUSS-MAFFEI, BATTENFELD- WITTMANN, EREMA, MEUSBURGER czy EVONIK INDUSTRIES. Silną reprezentację wystawiły także Włochy. W halach wystawią się w tym.: MORETTO, MEPOL, CONFINDUSTRIA POLONIA czy AMBRA POLYMERS. Potencjał polskich targów przetwórczych dostrzegają także światowe instytucje. Zarówno Ambasada Angoli, jak i Qatar Development Bank zaprezentują swój potencjał ekonomiczny i gospodarczy, nie tylko wystawiając się na targach, ale także organizując serie spotkań poświęconych możliwościom inwestycyjnym, ale także rozwojowi branż produkcyjnych w tych krajach.
Siła spotkań Targów Kielce
Wydarzenia organizowane w kieleckiej przestrzeni wystawienniczej przyzwyczaiły nas nie tylko do bogatej oferty tematycznej czy możliwości poszerzenia kontaktów biznesowych, ale też do bycia miejscem służącym zdobywaniu specjalistycznej wiedzy. Nie inaczej jest w przypadku PLASTPOLU. Tak, jak co roku, także i tym razem targi rozpocznie konferencja prowadzona przez Fundację PlasticsEurope Polska, która przy okazji zaprezentuje swój roczny raport dotyczący kondycji branży przetwórstwa plastików i gumy. Jak zapowiadają przedstawiciele instytucji, raport zawiera szczegółowe dane kluczowe dla dalszych analiz rynkowych. Równie wartościowym wydarzeniem będzie seminarium techniczne PLASTECH-INFO. Zakres tematyczny Seminarium w największej mierze odnosić się będzie do niezwykle dynamicznego w ostatniej dekadzie rozwoju technologii wytwarzania wyrobów z tworzyw sztucznych, przede wszystkim wtryskiwania.
W ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat tworzywa sztuczne oferowały innowacyjne rozwiązania dla stale zmieniających się potrzeb i wyzwań stawianych przez społeczeństwo. Wszechstronne, trwałe i z ogromnym potencjałem dostosowania do różnych potrzeb, tworzywa sztuczne to grupa niezwykłych materiałów, nierozerwalnie związanych z przemysłem, rozwojem technologii, innowacjami, a także nauką” - mówi Jacek SZCZERBA reprezentujący serwis Internetowy TWORZYWA.PL
Kompendium wiedzy
Zainteresowani wszystkimi wydarzeniami i ofertą targową, która pojawi się na tegorocznym PLASTPOLU, mogą odnaleźć je w targowym magazynie „Gazeta PLASTPOL” wydawanym specjalnie na potrzeby imprezy. Publikacja tworzona jest przez Targi Kielce we współpracy z kwartalnikiem TWORZYWA. Magazyn stanowi kompendium wiedzy na temat kieleckich targów przetwórstwa i branży.
Kolejne ułatwienie dla wystawców i odwiedzających stanowi „Portal Wystawcy”. Platforma, stworzona przez Targi Kielce, daje możliwość zbudowania swojego firmowego portfolio, dzięki któremu można pokazać się z jak najlepszej strony.
Portal Wystawcy, oprócz rejestracji na wydarzenia targowe i możliwość stworzenia profilu firmy, daje również możliwość odnajdywania innych firm wystawiających się w Targach Kielce, kontaktowania się z nimi, czy też, dzięki funkcji Kalendarz Spotkań, umawiania się na spotkania zarówno w sieci, jak i offline. Budując swój profil firmowy na Portalu Wystawcy można posługiwać się grafikami, linkami do mediów społecznościowych, czy wrzucać filmiki, (np. z portalu Youtube).
Więcej informacji znajdziecie Państwo na: www.plastpol.com oraz na Profilu LinkedIn: https://www.linkedin.com/showcase/plastpolfair
Opracowano na podstawie informacji organizatora