Firma MPS, czołowy dostawca zaawansowanych rozwiązań do druku i pakowania, z satysfakcją poinformowała o sprzedaży swojej tysięcznej maszyny szanowanej rodzinnej spółce Watershed, mieszczącej się w Leeds i posiadającej drugi zakład w Walii. To ważne wydarzenie w historii obu firm, które potwierdza niezachwiane przywiązanie Watershed do najnowocześniejszej technologii MPS.
Przez ponad 15 lat Watershed – jako lojalny klient MPS – zainwestował w dziewięć urządzeń marki MPS. Firma specjalizuje się w nadrukach na etykietach typu shrink sleeve i etykietach rękawowych, a w ostatnim okresie wkroczyła również na rynek druku na pokrywkach jogurtów i produktów mlecznych.
Zakup modelu MPS H1000 to dowód na stałe zaangażowanie Watershed w rozwój możliwości produkcyjnych i dążenie do potrzymania statusu branżowego lidera. Ostatnia inwestycja umożliwia Watershed oferowanie jeszcze wyższej jakości i bardziej wydajnych rozwiązań dla swoich cenionych klientów.
John Waters, właściciel Watershed, nie kryje entuzjazmu z kolejnego zakupu: Nasze wieloletnie partnerstwo z MPS jest świadectwem wspólnego zaangażowania w innowacyjność i w zadowolenie klientów. Nowy dodatek odgrywa kluczową rolę w naszej strategii ekspansji, umożliwiając nam sprostanie zmieniającym się wymaganiom klientów na rynkach etykiet termokurczliwych, etykiet rękawowych i wieczek na produkty mleczne.
Nick Tyrer, dyrektor zarządzający firmy MPS Systems UK, mówi o wspólnej podróży i wzajemnych korzyściach dla obu firm: Wydaje się czymś na miejscu, że firma, która jest z nami od samego początku, kupuje od nas tysięczną maszynę. To urządzenie jest szczytowym osiągnięciem technologii MPS, stanowiąc odzwierciedlenie znaczącej inwestycji zarówno w samą maszynę, jak i programy zapewniające wydajność, które stanowią podstawę wszystkich naszych najnowszych platform.
Opracowano na podstawie informacji firmy MPS