Z punktu widzenia konsumenta nie ma lepszego uczucia, niż otrzymywanie produktów, które zostały dostosowane do każdego jego życzenia. Personalizacja stwarza niezliczone możliwości, ale czy zastanawiałeś się nad pełną wartością spersonalizowanych opakowań dla Twojej firmy?
Producenci opakowań i właściciele marek, którzy wykorzystują personalizację, mają zatem doskonałą okazję do zwiększenia swojej przewagi nad konkurencją. Jak? Spersonalizowane opakowania wyróżniają marki i zwiększają realną wartość produktów i lojalność klientów, a także wyróżniają markę, tworząc zindywidualizowane doświadczenie.
A najlepsze jest to, że podczas wydarzenia Personalisation Experience możesz dowiedzieć się, jak wykorzystać to w swojej firmie! Pod jednym dachem możesz wziąć udział zarówno w wydarzeniu poświęconym wyłącznie znaczeniu personalizacji dla rozwoju działalności, w tym w kompleksowej prezentacji rozwiązań umożliwiających personalizację, jak i w jednodniowym programie konferencyjnym zgłębiającym trendy i wyzwania w branży.
W dniach 19-22 marca 2024 r. w RAI Amsterdam wydarzenie Personalisation Experience zgromadzi wielu właścicieli marek, sprzedawców detalicznych, dostawców i producentów, w celu odkrywania najnowszych technologii umożliwiających personalizację, obejrzenia szeregu spersonalizowanych produktów i wysłuchania prawdziwych historii sukcesu myślących przyszłościowo ekspertów branżowych.
Na terenie targów możesz poznać szereg rozwiązań od takich wystawców, jak Kit Builder, Printbox, Universe Production, Optimus i PunchCloud OU. Weź udział w naszym jednodniowym programie konferencji, aby wysłuchać wypowiedzi wielu innowacyjnych ekspertów branżowych, którzy będą rozmawiać na temat wartości personalizacji, procesów produkcyjnych i nie tylko.
Prelegenci, którzy już potwierdzili swoją obecność, to:
– Marie-Eve Lemieux, dyrektor ds. rozwiązań w firmie Media Clip, która omówi związek między spersonalizowaną produkcją na żądanie a popytem konsumentów;
– Justin Cairns, dyrektor kreatywny w firmie Ogilvy, który przedstawi szerokie spojrzenie na personalizację z perspektywy reklamy;
– Fransizka Kraus z Uniwersytetu w Akwizgranie, która wyjaśni, jaki potencjał tkwi w umożliwieniu konsumentom personalizacji własnych produktów.
Ale to nie wszystko! Masz również możliwość wzięcia udziału w zupełnie nowym wydarzeniu Personalise Make Wear, w ramach którego możesz uczestniczyć w serii dyskusji prowadzonych przez ekspertów, a także w prezentacjach najnowszych technologii personalizacji w ramach kompleksowej produkcji.
Oprócz udziału w wydarzeniu Personalisation Experience, bilet zapewnia pełny wstęp na targi FESPA Global Print Expo, European Sign Expo i Sportswear Pro, dzięki czemu możesz poznać najnowsze innowacje w zakresie druku, opakowań, wystroju wnętrz, tekstyliów, odzieży sportowej, oznakowań i nie tylko!
Do zobaczenia na miejscu!
Artykuł sponsorowany