ALL4PACK 2016: organizatorzy zadowoleni ze skali zainteresowania listopadowymi targami
7 Apr 2016 10:55

Branżowe targi Emballage oraz Manutention, które połączyły się w 2016 r. pod wspólną marką „ALL4Pack Paris”, informują o satysfakcjonującym poziomie zainteresowania ze strony wystawców na nieco ponad siedem miesięcy przed ich rozpoczęciem. Targi odbędą się w halach wystawienniczych Paris-Nord Villepinte w dniach 14-17 listopada br.

Dotychczas stoiska zarezerwowało 800 firm, w tym 40% spoza Francji oraz 20%, które wystąpią na nich po raz pierwszy lub powracają po wcześniejszej nieobecności (m.in. DS Smith Packaging i Marchesini Group SPA). Oznacza to, że dla pozostałych chętnych pozostało jeszcze 15% powierzchni wystawienniczej. Organizatorzy spodziewają się łącznie 1600 wystawców prezentujących swoje produkty i usługi dla rynków opakowań, przetwórstwa, druku i obsługi, które obejrzy ok. 98 tys. gości.

Nowością targów będzie zmieniona segmentacja uczestników, będąca odpowiedzią na oczekiwania rynku. Prezentowana oferta zostanie podzielona na działy: Opakowania i Przetwórstwo (z udziałem takich firm jak Prud'homme/Matequip, Auer Packaging GmbH, Ixapack, Selvex, Aucouturier, RPC oraz Beaurain); Druk (Domino, MGI Digital Technology, Xeikon International, Konica Minolta/Konica Minolta Sensing, Stratus Packaging) i Obsługa (Egemin, Kardex France, Kasto France, Knapp AG, Interroll, Promalyon, Signode Industrial Group).

Międzynarodowy charakter targów podkreśla potwierdzony udział 40% firm spoza granic Francji. Najliczniejszą reprezentację zgłosiły dotychczas Turcja, Hiszpania oraz Belgia i Luksemburg; w porównaniu z edycją sprzed dwóch lat wzrosła również liczba przedstawicieli Holandii i Wielkiej Brytanii, jak również firm azjatyckich, a zwłaszcza chińskich. Część krajów będzie prezentować swoją ofertę w pawilonach narodowych, wśród nich Belgia, Chiny, Hiszpania, Grecja, Włochy, Tajwan oraz Turcja.

„Targi w 2016 są nowe pod kilkoma względami: hal, rozkładu sektorów, polityki cenowej wobec wystawców oraz identyfikacji marki. Bardzo ważne jest wymyślanie na nowo każdej edycji, aby odpowiadać na rynkowe zmiany oraz pozostać interesującym dla klientów. Goście, którzy odwiedzili nas w 2014 r., reprezentowali 12% więcej firm, co przekłada się na dodatkowe okazje biznesowe dla wystawców. Wydajność jest paliwem naszej strategii. I daje zachęcające rezultaty: nasi klienci przekonali się do zmian, a nasze nowe kontakty handlowe są imponujące. To wszystko fantastycznie napędza kreatywność, która – tak się składa – jest również hasłem tegorocznego show: „Let's be creative!” - komentuje Véronique Sestrières, dyrektor ALL4PACK Paris (Comexposium Group).

Na podstawie informacji organizatorów opracował TK