Ishida Europe ogłosiła otwarcie swojego polskiego biura w Katowicach. To kontynuacja budowania możliwości sprzedażowych i wsparcia klientów – ostatnio w sąsiednich Czechach powstało Europejskie Centrum Doskonałości Ishida. Region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest dla firmy kluczowym motorem wzrostu i stanowi część szerszego planu strategicznego EMEA. Polska jest jednym z największych rynków drobiu i mięsa w Europie. Inwestycja Ishidy ma na celu zwiększenie jej lokalnych możliwości w tym rozwijającym się sektorze oraz, co ważne, zapewnienie sprzedaży i wsparcia dla kluczowych klientów i partnerów handlowych.
Naszym celem jest upewnienie się, że Ishida inwestuje u boku naszych kluczowych, globalnych klientów, którzy budują i rozszerzają swoją działalność, w szczególności na docelowych rynkach w sektorach drobiowym i mięsnym, a także zapewnienie lokalnego wsparcia dla wszystkich klientów – wyjaśnił Mike Cairns, dyrektor sprzedaży Ishidy na Europę. – Nasza obecność w Polsce sprawi, że Ishida będzie w stanie przybliżyć klientom najlepsze w swojej klasie możliwości i zapewnić im niezrównane wsparcie – dodał.
Cairns zapewnił, że wraz z automatyzacją stanowiącą coraz większy motor napędowy rynku innowacyjne podejście Ishidy do rozwiązań zorientowanych na klienta, w połączeniu z siłą możliwości inżynieryjnych i wykonawczych, staną się jej wyróżnikami w sektorze drobiu i mięsa.
W ciągu ostatnich dwóch lat nasza działalność szybko i skutecznie ewoluowała, aby sprostać licznym wyzwaniom, przed którymi stoją obecnie kluczowe sektory rynku. Posiadanie rozległej sieci partnerów, będącej w stanie zaspokoić potrzeby klientów, jest dla Ishidy koniecznością. Nasze działania uzupełnią działania naszych obecnych dystrybutorów, którzy będą nadal obsługiwać i wspierać podstawowe produkty Ishida – mówił Cairns.
Ishida to globalna firma z obrotem przekraczającym 1 miliard dolarów, zatrudniająca ponad 3500 pracowników na całym świecie. Rodzinne przedsiębiorstwo w ciągu pięciu pokoleń rozwinęło się i stało wiodącym na świecie dostawcą zautomatyzowanych rozwiązań skoncentrowanych wokół potrzeb klienta. Unikalna filozofia firmy opiera się na potrójnej harmonii: dobro naszych klientów, dobro społeczeństwa i dobro naszej firmy.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Ishida Europe