Mondi Corrugated – nowy asortyment wyrobów
28 Feb 2012 08:09

Portfolio wyrobów z tektury falistej firmy Mondi Corrugated jest obecnie bardziej dostępne, przejrzyste i bardziej przyjazne dla użytkownika. Ukierunkowane na produkty o zwiększonej wartości dodanej, będącej efektem udoskonaleń w oprogramowaniu, systemach IT i praktycznych szkoleniach, stanowi odzwierciedlenie nacisku, jaki firma Mondi kładzie na innowacje, umieszczając klienta w centrum swojej strategii. Zorientowane na istniejące i rozpoznane potrzeby klientów, składa się z trzech jasno zdefiniowanych linii wyrobów: ECO, EASY oraz SMART. Jak tłumaczy firma: ECO to efektywne zużycie materiałów i zmniejszenie odpadów z myślą o ochronie zasobów naturalnych. EASY oznacza wygodę i łatwość użytkowania w połączeniu ze znakomitym wzornictwem. Natomiast linia SMART jest synonimem wyjątkowych i inteligentnych rozwiązań. Główny nacisk położony jest na niekonwencjonalne opracowania opakowań, które wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, odzwierciedlają szerokie spektrum innowacji w rozwoju produktów. Dzięki nowemu podejściu oferujemy większą liczbę wyrobów o zwiększonej wartości dodanej wraz z niezbędnym wsparciem dla klientów – mówi Thomas Ott, Dyrektor Generalny firmy Mondi Corrugated Packaging – By to osiągnąć, położyliśmy większy nacisk na rozwój produktów oraz ściślejszą współpracę z klientami na różnych poziomach. Stworzyliśmy centralną bazę danych, która umożliwia dostęp do informacji zakładom i regionom oraz wspólną platformę dla nieustających prac innowacyjnych. Firma Mondi przekonuje, że dla jej klientów oznacza to bardzo wiele korzyści. Inteligentnie zaprojektowane wyroby, zwłaszcza te eko-zoptymalizowane, są zazwyczaj oszczędniejsze od typowych. Poza tym lepiej spełniają zadania w zakresie pozycjonowania i rozpoznawania marki i są bardziej zróżnicowane. Produkty o silnym oddziaływaniu wizualnym napędzają sprzedaż, spełniając tym samym podstawowe wymaganie stawiane opakowaniom gotowym do ekspozycji na półce sklepowej. Natomiast produkty z inteligentnymi rozwiązaniami, odbiegającymi od stosowanych w konwencjonalnych opakowaniach, wyznaczają nowe trendy i pobudzają konkurencyjność. W wielu przypadkach nasze zespoły projektowe przedstawiły naprawdę niekonwencjonalne rozwiązania, mając wciąż na uwadze potrzeby klientów – podkreśla Thomas Ott – W przyszłości zespoły te będą mocniej zaangażowane w samą sprzedaż, komunikując się z różnymi grupami docelowymi. Indywidualne rodziny produktów wchodzących w skład linii ECO, EASY i SMART zostały opracowane z myślą o wielu różnorodnych branżach. Potrzebnego wsparcia dostarcza odpowiednia infrastruktura IT, która umożliwia wymianę doświadczeń i informacji pomiędzy lokalnymi i regionalnymi działaniami projektowymi, zapewniając jednocześnie wspólne gromadzenie danych. Opracowano na podstawie informacji firmy Mondi