Nowatorska idea z unikalnym designem
29 Apr 2016 08:49
Niepodważalnym faktem jest, że innowacyjność w dzisiejszych czasach jest w cenie. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę firma Invento oferująca zupełnie nowe rozwiązanie w branży opakowań, które może stanowić przełom na rynku. Firma otwiera przed klientami świat nowych kształtów dostarczając innowa-cyjne opakowanie, jakim jest puszka PET. Prócz unikalnego produktu, Invento dużą wagę przykłada również do wizerunku firmy, prezentując niezwykłą identyfikację wizualną przygotowaną przez Digital & Branding Studio Creogram.
Polska myśl technologiczna na wysokim poziomie
Firma Invento podjęła próbę zrewolucjonizowania rynku opakowań w Europie i na świecie. Spółka dostarcza unikalny produkt, jakim jest puszka PET – wyprodukowana z tworzywa, ekologiczna i wytrzymała. Opakowania mają różne rozmiary, kształty i pojemności, spełniając przy tym wymagania technologiczne dla przemysłu spożywczego. Firma posiada patenty dla swojej technologii na całym świecie, na różnych kontynentach, a ich liczba z roku na rok stale rośnie. Idea przedstawiona przez Invento jest stosunkowo młoda, jednak zdobywa uznanie szybciej, niż można by się było tego spodziewać.
Innowacyjność wymaga odpowiedniej oprawy
Dobrze zaprojektowany produkt potrafi podkreślić jego charakter i (przede wszystkim) zainteresować klienta. Dlatego Invento nawiązało współpracę z firmą Creogram – katowickim studiem Digital & Branding przyciągającym uwagę projektami graficznymi dostosowanymi do konkretnych oczekiwań konsumentów. Zadaniem Creogramu podczas współpracy było zaprojektowanie wizerunku firmy oraz jej produktów tak, by mogły one wspierać cele biznesowe Invento. Największym wyzwaniem było pokazanie cech charakteryzujących firmę i jej produkty takich jak innowacyjność, atrakcyjność i przejrzystość. Doskonale się to udało podczas tworzenia projektu strony internetowej oraz brandingu Invento.
Ważnym punktem współpracy z Creogramem było stworzenie projektów graficznych etykiet na puszki. Obie firmy doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że opakowanie o nietypowym kształcie opatrzone przyciągającą uwagę etykietą jest w stanie realnie przyczynić się do wzrostu wyników sprzedaży. W celu odpowiedniego wyróżnienia się na rynku zostały przygotowane koncepcje ponad 15 napojów. Każdy z nich odzwierciedla charakter napoju, który ostatecznie będzie wypełniał puszkę. Prace nad kolejnymi etykietami nadal trwają i już niebawem będzie można je znaleźć na sklepowych półkach.
Chcieliśmy, by nasz pomysł stał się nieprzeciętny nie tylko pod kątem technologicznym, ale również wizualnym. Dzięki wielu godzinom spędzonym z zespołem Creogramu otrzymaliśmy taki efekt, jaki sobie wymarzyliśmy – unikalny produkt przedstawiony w niebanalnej formie – mówi Łukasz Kręski, CEO Invento Group.
Opracowano na podstawie materiałów firmy Invento