Bogata oferta producentów i dostawców opakowań oraz etykiet, ciekawy program warsztatów workShops i trzy nowe strefy REsponse – tak w skrócie zapowiada się 13. edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, która odbędzie się w dniach 15 i 16 września w EXPO XXI Warszawa.
Targi Packaging Innovations to jedno z najważniejszych wydarzeń w kraju poświęcone branży opakowań. To jednak więcej niż sama wystawa – to dwa dni inspiracji i fachowej wiedzy. Każda kolejna edycja wskazuje nowe trendy i mówi o tym, co będzie punktem zainteresowania branży w kolejnych miesiącach. W ramach targów można również wziąć udział w szeregu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez cenionych praktyków z branży. Seminaria workShops pozwalają nie tylko wysłuchać, ale i osobiście poznać cenionych przedstawicieli tego rynku, którzy prezentują ciekawe case studies.
Co roku targi się zmieniają i na bieżąco rozwijają strefy tematyczne oraz poruszają nowe, nurtujące tematy. W tym roku pojawią się 3 nowe strefy: Strefa Safety Trends, poświęcona bezpieczeństwu, higienie i komfortowi pracy, Strefa E-commerce, utrzymana w temacie szkoleń i prezentacji nowych technologii oraz Strefa Automatyki i Robotyki dla zastosowania robotów i technologii w różnych gałęziach przemysłowych.
Mocną stroną targów są również sami goście. Warto podkreślić, iż zwiedzający Packaging Innovations reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową oraz reklamową. To, co podkreślają sami wystawcy to fakt, iż uczestnicy posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania wobec produktów, których szukają. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m. in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menedżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Targi to doskonała przestrzeń zarówno dla producentów uznanych marek, jak i dla tych, którzy debiutują na rynku i chcą dołączyć do grona liderów branży.
Dodatkowym atutem w tym roku będzie połączenie dwóch wydarzeń, a mianowicie targi Packaging Innovations odbędą się wraz z Festiwalem Marketingu i Druku. Dla wystawców to szansa na dotarcie do szerszego grona klientów i osiągnięcie lepszych celów biznesowych na targach, a dla gości to świetna okazja do zobaczenia w jednym miejscu i czasie bogatszej ekspozycji oraz wzięcia udziału w większej liczbie wydarzeń towarzyszących.
Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem jest także nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny „OOH magazine”, organizatora targów Festiwal Marketingu i Druku.
Jak podkreśla Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie, razem z organizatorem Festiwalu Marketingu i Druku mają podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy.
Opracowano na podstawie materiałów organizatora